میلان آماده فروش دوناروما شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۵۲
    کد خبر :281292

باشگاه میلان برخلاف فصل گذشته قصد ندارد برای حفظ دروازه‌بان جوان ایتالیایی‌اش با چنگ و دندان بجنگد.

ماسیمیلیانو میرابلی، مدیر اجرایی باشگاه میلان اعلام کرد که ممکن است جان لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان 19 ساله روسونری در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال فروخته شود.

فصل جاری برای دوناروما فصل کم فروغی بوده و او به شدت از چشم هواداران میلان افتاده تا جایی که آنها او را به خاطر اشتباهات مهلکش در شب شکست 4 بر صفر میلان مقابل یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا و تساوی یک بر یک روز گذشته (یکشنبه) مقابل آتالانتا «هو» کردند. این وضعیت سبب شده که باشگاه میلان به فروش دروازه‌بانی که سال گذشته هم تا آستانه جدایی از روسونری پیش رفت، فکر کند.

میرابلی گفت: ما باید از دوناروما محافظت کنیم و تا آخر حامی او خواهیم بود با این حال، مثل همه بازیکنان، در مورد دوناروما هم باید دید چه اتفاقی می‌افتد. او بخشی از میراث باشگاه است و به آسانی به او اجازه رفتن نمی‌دهیم مگر اینکه کسی پیدا شود و حاضر باشد رقمی که ارزش واقعی دوناروماست را بپردازد. اگر پیشنهادی که دریافت می‌کنیم به اندازه کافی خوب باشد، نه فقط دوناروما بلکه هر کدام از بازیکنان ما ممکن است فروخته شوند. باشگاه‌های به مراتب ثروتمندتری از ما هستند و ما باید راه‌مان را انتخاب کنیم.

به گزارش تسنیم، مدیر اجرایی باشگاه میلان تأکید کرد: بهتر است خودمان را فریب ندهیم و قبول کنیم که سری A دیگر مانند گذشته نمی‌تواند قهرمانان زیادی را مجذوب خودش کند. ما دیگر هرگز نمی‌توانیم آنها را جذب کنیم. این کار بسیار سخت خواهد بود. باید میلان افسانه‌ای که هفت بار قهرمان جام باشگاه‌ها و لیگ قهرمانان شد را فراموش کنیم. دنیای فوتبال امروز کاملاً عوض شده و سری A‌ هم دیگر مثل گذشته نیست. پس ما به جای جذب قهرمانان، باید بازیکنانی که پتانسیل تبدیل شدن به قهرمان را دارند، جذب کنیم.

گفته می‌شود که تیم‌هایی مانند رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد خواهان جذب دوناروما هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید