سلطانی‌فر: به بوکس ایران خیلی امیدوارم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵
    کد خبر :281245

وزیر ورزش و جوانان گفت: به بوکس خیلی امیدوارم و انتظار داریم ورزشکاران با تمام توان بجنگند و از حریم ورزش ایران دفاع و با عزم و اراده افتخارآفرینی کنند.

مسعود سلطانی‌فر در بازدید از اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: ما در اینجا با تعدادی جوان باانگیزه، با قدرت و با غیرت مواجه شدیم. تغییر و تحولات در فدراسیون بوکس نتیجه‌بخش بوده و حرکت‌های خوب و آینده‌نگرانه انجام شده است. بوکس مثل خیلی از رشته‌های دیگر حیات و حرکت جدیدی را آغاز کرده و همه مصمم هستند مشکلات را برطرف کنند. حمایت و پشتیبانی کاملی هم از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک انجام می‌شود.

وی افزود: نگاه‌مان این است که استعدادها و ظرفیت‌های بوکس در کشور وجود دارند و یکی از کارهای ما هم استعدادیابی است که این مهم صورت می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم در بازی‌های 2018 جاکارتا نتیجه خوب بگیریم و با این حرکت خوب و با برنامه حماسه بزرگی را خلق کنیم. ستاد عالی بازی‌ها آسیایی از یک سال پیش تشکیل شده، چرا که اعتقاد داریم با برنامه ویزی دقیق می‌توانیم حضور آبرومندانه در رویدادهای مهم داشته باشیم.

سلطانی‌‌فر در پایان عنوان کرد: به بوکس خیلی امیدوارم و انتظار داریم ورزشکاران با تمام توان بجنگند و از حریم ورزش ایران دفاع و با عزم و اراده افتخارآفرینی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید