شهردار منطقه 4 تهران خبر داد

راه‌اندازی سامانه صدور مجوز حفاری درشمال شرق تهران

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۳۲
    کد خبر :280833

شهردار منطقه 4 تهران از راه اندازی سامانه صدور مجوز حفاری در معابر شمال شرق تهران خبر داد و گفت: فرآیند صدور مجوزهای حفاری و بهسازی نوارهای حفاری ساماندهی و تسریع می شود.

به گزارش ایسنا، سیدعلیرضا حسینی با بیان این خبر افزود: در سالهای گذشته، صدور مجوز حفاری در تمامی مراحل بصورت دستی و سنتی انجام می شد که این امر در برخی موارد به دلیل دخالت و اعمال نظر کاربران با مشکلاتی مواجه می شد.
وی افزود: با راه اندازی سامانه صدور مجوز حفاری کلیه مراحل صدور، محاسبه هزینه و ارائه گزارش کارشناسی بصورت سیستماتیک و از طریق این سامانه صورت می‌گیرد و نهایتا موجب وحدت رویه و تسریع در انجام امور می شود.
شهردار منطقه 4 در ادامه به مراحل صدور مجوزهای حفاری اشاره کرد و افزود: پس از بازدید میدانی اولیه اطلاعات مربوط به طول و عرض حفاری،عمر آسفالت،جنس روکش در سامانه بارگذاری و ثبت می شود و پس از تایید رئیس واحد توسعه شهری و زیرساختها فیش هزینه بصورت اتوماتیک محاسبه و صادر می گردد.
حسینی اضافه کرد: سپس هزینه فوق از طریق اداره درآمد دریافت و اعلام وصول می‌شود و پس از دریافت و کنترل مدارک مثبت، مجوز حفاری از طریق سامانه با امضاء رئیس واحد توسعه شهری و زیرساختها،معاون فنی و عمرانی و شهردار منطقه صادر می شود.
وی خاطرنشان کرد: در منطقه 4 این مراحل سرعت زمان را به حداقل رسانده تا عملیات حفاری در سطح منطقه به سرعت انجام و اتمام شود.
بر اساس گزارش روابط عمومی منطقه 4، شایان ذکر است جلسات کمیته حفاری نیز با شرکتهای خدماتی آب، فاضلاب، مخابرات، برق و گاز در خصوص عملیات بعد از حفاری و مشکلات موجود اعم از مسائلی چون عملیات ایمنی مسیر حفاری ، انجام مرمت و پاکسازی معابر، هم سطح سازی دریچه ها و نحوه اجرای عملیات حفاری طبق استانداردهای شهرداری تهران و HSE حفاری برگزار شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید