انتقادات تند دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان از مسئولین

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۲۲
    کد خبر :280540

توسلی گفت: بعد از قهرمانی عکس می‌گیرند و تبریک می‌گویند و بعد همه فراموش می‌کنند امیدوارم این بار قدر این بازیکنان را بدانند و آن طور که شایسته است از آنها تجلیل شود .
انتقادات تند دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان از مسئولین

فرزانه توسلی درباره قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: برای این جام آماده بودیم؛ اردوهای مستمر، بازی‌های تدارکاتی و کادر خوب همه چیز فراهم بود تا امسال جام قهرمانی را کسب کنیم. خدا را شکر که توانستیم روی سکوی قهرمانی برویم. سطح بازی‌ها نسبت به سال 2015 بسیار بالا بود.

وی افزود: حریفان روز به روز بهتر می‌شوند و ما هم تلاش کردیم تا توانستیم روی سکوی قهرمانی برویم. در فینال بازی سختی مقابل ژاپن داشتیم به ویژه نیمه اول که با مدیریت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید. نیمه دوم جریان بازی طوری پیش رفت که با گل‌هایی که زدیم اختلاف بیشتر و خیالمان راحت شد.

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: فینال نشان داد سطح ما از آسیا بسیار بالاست به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌های بهتر و مسابقات بیشتر می‌توانیم خودمان را برای مسابقات جهانی آماده کرده و جزو 4 تیم برتر جهان باشیم.

توسلی در پاسخ به این سوال که شما دوره قبل نیز قهرمان شدید اما در آن زمان مشکلات زیادی به وجود آمد و در واقع قهرمانی شما فراموش شد، تصریح کرد: ما به این سیستم عادت کرده‌ایم. دوره قبل هم قهرمان شدیم اما آن طور که باید از ما تجلیل نشد. ما همه به خاطر دل خودمان و خانواده‌مان می‌خواستیم قهرمان شویم از کسی هم انتظار نداشتیم چون می‌دانستیم عملی نمی‌شود. بعد از قهرمانی عکس می‌گیرند و تبریک می‌گویند و بعد همه فراموش می‌کنند امیدوارم این بار قدر این بازیکنان را بدانند و آن طور که شایسته است از آنها تجلیل شود چون این بازیکنان واقعا زحمت کشیده‌اند و هر کسی کنار تیم باشد این موضوع را متوجه می‌شود.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان با بیان اینکه قهرمانی واقعا کار راحتی نبود، عنوان کرد: این قهرمانی نتیجه کار شبانه‌روزی بود، زمانی که در تعطیلات هم کنار خانواده نبودیم و تمرین می‌کردیم. امیدوارم مسئولان نگاه ویژه‌ای داشته باشند و این تیم را فراموش نکنند. این تیم می‌توانند روی سکوی جهانی برود و امیدوارم با حمایت مسئولان جزو 4 تیم برتر جهان باشیم. واقعیت این است که با هیچ پولی نمی‌توان تلاش این بازیکنان را جبران کرد. فقط از مسئولان می‌خواهم نشان دهند که متوجه کار بزرگ ما هستند.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران روز گذشته در فینال جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن به برتری رسید و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید