مسابقه انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ دانشجویان برگزار می‌شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۳۹
    کد خبر :280522

اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان سراسر کشور به منظور انتخاب نفرات برتر برای شرکت در اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ به میزبانی دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار خواهد شد.

با همکاری دانشگاه پیام نور به منظور انتخاب نفرات برتر برای شرکت در اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ، اولین دوره مسابقات قهرمانی پرس سینه و انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ دانشجویان از صبح فردا به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار خواهد می شود.

بنابراین گزارش این رقابت‌ها با حضور دانشجویان منتخب کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور در هر دو بخش پرس سینه وپاورلیفتینگ بدون شرایط سنی برگزار خواهد شد و افراد با داشتن معرفی نامه از دانشگاه خود اجازه شرکت در مسابقات را خواهند داشت.

همچنین با توجه به این که فدراسیون بین المللی ورزش دانشگاهی جهان (فیزو) فقط مسابقات بخش پاورلیفتینگ را تایید نموده است ومسابقات پرس سینه دانشجویان جهان برگزار نمی گردد افرادی که مدعی حضور در مسابقات دانشجویان جهان می باشند باید طبق قوانین و مقررات فدراسیون جهانی دانشجویان سن آنان (11/10/1371 به بعد) زیر ۲۵ سال باشد.

این مسابقات براساس قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ و در اوزان هشت گانه (120+،120، 105، 93، 83، 74، 66، 59) کیلوگرم برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، لازم به ذکر است پذیرش و وزن کشی امروز از ساعت 19 تا20 در سرعین هتل قهوه سویی و شمس انجام خواهد شد.

سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان تیرماه امسال در کشورجمهوری چک برگزار می شود

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید