خانم مجری از برنامه هایش در ماه مبارک رمضان می گوید

    کد خبر :280391

مجری برنامه “خاله شادونه در دهکده کوهستانی” گفت: در برنامه های کودک تلویزیون، باید به بچه ها فرهنگ ایرانی و اسلامی را معرفی کنیم تا بین این عزیزان و این فرهنگ ایرانی اسلامی انس ایجاد شود.

ملیکا زارعی مجری برنامه کودک درباره فعالیتهای خود گفت: برنامه “خاله شادونه در دهکده کوهستانی” هر هفته در روزهای فرد از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین در ماه مبارک رمضان این برنامه متوقف نخواهد شد و ادامه خواهد داشت.

وی در همین راستا افزود: داستان برنامه ما از این قرار است که خاله شادونه در فضای یک دهکده کوهستانی به سر می برد و بچه ها که آمدن به کوهستان برایشان سخت است تصمیم می گیرند با کمک امدادگران به کوهستان رفته و با خاله شادونه همراه شوند. دو عروسک به نام وامبولا و لامبولا در کنار خاله شادونه حوادث خاصی را برای او در کوهستان ایجاد می کنند، همچنین پدر و چهار برادر خاله شادونه در قسمتهای مختلف او را همراهی می کنند.

بازیگر نقش برنامه کودک “خاله شادونه در دهکده کوهستانی” درباره جزئیات بیشتر برنامه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: فضای برنامه آنچنان مرتبط با ماه رمضان نیست بلکه در قالب موضوعات کودکانه، مفاهیم آموزشی برای بچه ها، همدلی، آموزش مسئولیت پذیری، کمک کردن به همنوع و بی تفاوت نبودن به دیگران است.

زارعی درباره لزوم تولید برنامه هایی با محتوای تربیت و آموزش به کودکان توضیح داد: تولید و پخش برنامه هایی با موضوع آموزش به کودکان امری ضروری است و فکر می کنم باید به آنها بیشتر از سایر گروه های سنی توجه شود به ویژه که خانواده ها مشغول زندگی روزمره خود هستند و از توجه به دغدغه های بچه ها دور شده اند.

این مجری برنامه کودک افزود: در برنامه‌های کودک تلویزیون باید به بچه ها فرهنگ ایرانی و اسلامی را معرفی کنیم تا بین آنان و این فرهنگ انس ایجاد شود. برای این که بچه ها ناخواسته به برنامه ها و انیمیشنهای دور از جامعه ما پناه نبرند برنامه سازان و مسئولین ما باید توجه بیشتری به کودکان ایرانی و برنامه های خاص براساس نیازهایشان داشته باشند.

زارعی خاطرنشان کرد: برنامه های تولیدی کودکان باید به گونه ای ساخته شوند که کودکان از دیدن آنها لذت ببرند و بتوانند از محتوای برنامه ها درسهای خوبی را دریافت و استفاده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید