تحویل ۳۵۰ واحد مجتمع ثامن الحجج(ع) به اوراقچی‌های شوش منطقه ۱۵

    کد خبر :279957

تاکنون کلید ۳۵۰ واحد مجتمع صنفی ثامن الحجج (ع) به منظور ساماندهی اوراق کنندگان و فروشندگان لوازم مستعمل خودرو میدان شوش به آنان تحویل داده شده است.

به گزارش ایسنا، وحیدرضا محمدی – شهردار منطقه ۱۵ – با اشاره به طرح انتقال این صنف به مجتمع صنفی خدماتی ثامن الحجج (ع) افزود: مجتمع ثامن الحجج در زمینی به وسعت ٢۱ هکتار شامل۱۲۳۲ واحد در کیلومتر ١٥ جاده خاوران (محدوده فرون آباد) خریداری شده است و تاکنون ۳۵۰ واحد توسط ذینفعان تحویل گرفته شده که ۲۰۰ واحد نسبت به آوردن اجناس اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به اجرای ۹۰ درصد کاشت نهال و درخت در لاین وسط و کوچه ها افزود: در این راستا عملیات آسفالت ۳۳ کوچه و نصب پل فلزیر روی کانال آب انجام شده و احداث رمپ‌های آن به منظور دسترسی و تردد از بزرگراه امام رضا (ع) در حال انجام است.

به گفته وی، احداث مراکز خدماتی نظیر بانک ، نانوایی ، سوپر مارکت و رستوران نیز در این مجتمع پیش بینی شده است.

محمدی در ادامه به اقدامات انجام شده در محدوده ۵ هکتاری ناحیه یک به منظور عملیات بازسازی ۱۱ گاراژ و کوچه کوه گچی اشاره کرد و یادآور شد: تبدیل این مکان به پهنه تجاری طبق طرح تفصیلی تاکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.

شهردار منطقه ۱۵ افزود: اجرای عملیات تسطیح و همسطح‌سازی و کف سازی، ساخت سرویس بهداشتی، اجرای عملیات عمرانی شامل کانیو، حفر چاه جذبی، رگلاژ، آسفالت و مساعدت در بهسازی و کسر عوارض پسماند و پیشه از جمله اقدامات انجام شده به منظور ساماندهی و تبدیل به قطب تجاری چینی و بلور است.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدی در پایان با اشاره به اینکه انتقال ٣٣ رسته شغلی مزاحم در سال ٦٩ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید،گفت: در این راستا طرح ساماندهی اوراقچی شوش با هدف رفع آلودگی‌های زیست محیطی و بهداشتی ناشی از فروش و نصب قطعات مستعمل و فرسوده و آلوده کننده و آلودگی‌های بصری ناشی از دپو و انباشت لوازم با موضوع انتقال این صنف به خارج از شهر و استقرار در بافت‌های بلامعارض از سال ۹۵ در دستور کار قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید