واکنش به سوزاندن منزل دوابشه

    کد خبر :279390

واکنش سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به سوزاندن منزل خانواده دوابشه از سوی صهیونیستها و ممانعت از ورود خطیب مسجد الاقصی به کرانه باختری به مدت ۴ ماه از مهمترین اخبار فلسطین است.

به گزارش بازتاب به نقل از معا، یوسف المحمود سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: سوزاندن منزل خانواده یاسر احمد دوابشه در روستای دوما از سوی شهرک نشینان صهیونیست به جنایات دیگر افزوده می شود.

وی افزود: سکوت مشکوک جامعه بین المللی و حمایت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از اسرائیل سبب تشویق رژیم اسرائیل برای اجرای طرح های خصمانه اش ضد ملت فلسطین و اراضی و مقدسات آن می شود.

المحمود از جامعه بین المللی خواست که از سکوت در قبال جنایات رژیم صهیونیستی دست بردارند و اقدامی در راستای اجرای قوانین و مقررات در راستای حفاظت از امنیت و ثبات بین المللی و منع هرج و مرج در دنیا بردارند.

از سوی دیگر شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی اعلام کرد: مقامات اسرائیل مانع از ورود من به کرانه باختری به مدت ۴ ماه پس از ممنوع الخروج کردن من به مدت یکماه شده اند. توجیه آنها در ممانعت از ورود من به غزه این است که خطری برای اسرائیل محسوب می شوم. این تصمیم مردود است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید