مصدومیت یک خانواده جوان در تصادف دو دستگاه خودروی سواری

  • حوادث
  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۰۱
    کد خبر :279381

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف دو دستگاه خودروی سمند و مصدومیت اعضای یک خانواده جوان پنج نفره در این حادثه خبر داد.

جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۰:۵۵ یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران-قم در محدوده ۵ کیلومتری عوارضی تهران رخ داد که بلافاصله ایستگاه شماره ۵۰ به محل اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: در محل مشخص شد که دو دستگاه خودروی سواری سمند به دلیل نامشخصی با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه در یکی از این خودروها فقط راننده حضور داشت اضافه کرد: در خودروی دیگر پدر و مادری جوان به همراه سه پسربچه ۲۰ روزه، ۱۱ ساله و پنج ساله حضور داشتند که این خودرو پس از واژگونی دوباره به حالت اول برگشته بود.

ملکی افزود: سرنشینان این خودرو که پیش از رسیدن عوامل آتش‌نشانی از خودرو خارج شده بودند دچار مصدومیت شده بودند اما وضعیت عمومی آنها به نسبت خوب بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به آغاز عملیات گفت: به دلیل بار ترافیکی که ایجاد شده بود آتش‌نشانان از لاین مخالف به محل حادثه رسیدند و عملیات را آغاز کردند. پس از مسدود کردن مسیر با کمک عوامل پلیس راهور، ایمن‌سازی‌های لازم انجام شد و خودروها به محل امن منتقل شدند و عملیات به پایان رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید