پرونده وکیل ترامپ لحظه به لحظه سنگین تر می شود

    کد خبر :279182

شرکت مخابراتی آمریکایی «AT & T» تایید کرد که مایکل کوهن وکیل و مشاور حقوقی ترامپ را برای مشاوره در مورد پیشنهاد ادغام با «Time Warner» استخدام کرده است.اما پرسش اینجا است که وکیل متخصص امور املاک و مستغلات چگونه قصد داشته در مورد ادغام مخابراتی نظر دهد؟

به گزارش بازتاب به نقل از سی نت، مایکل کوهن، وکیل شخصی و متعهد به دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده،پس از رسوایی های متعدد درمورد پرداخت رشوه و حق السکوت به بازیگر فیلم های غیراخلاقی اکنون درگیر پرونده ای شده که می گوید او قصد برخی تخلفات مخابراتی را داشته است.
واشنگتن پست روز پنج شنبه گزارش داد که AT & T ، مایکل کوهن، 600 هزار دلار پرداخته تا به این شرکت کمک کند. این کمک با هدف جوش خوردن پیشنهاد 85 میلیارد دلاریTime Warner و سایر مسائل دولت فدرال پرداخته شده است.

اسناد به دست آمده توسط واشنگتن پست نشان داد که این شرکت سه روز پس از انتخاب دونالد ترامپ به مقام ریاست جمهوری، کوهن را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده است. مشخص شده که کوهن به این شرکت برای ادغام با Time Warner مشاوره می داده.اما این مشخص نیست که چه چیزی بینش کوهن، را به عنوان یک وکیل مدافع املاک و مستغلات تا این حد بالا برده که قادر به ارائه مشاوره به شرکت های تخصصی مخابراتی باشد.

نکته معنادار این پرونده،مخالفت صریح ترامپ با این ادغام است. مخالفتی که در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 به شدت از سوی ترامپ بر آن تاکید می شد . چرا که نیاز به تصویب رگولاتورهای ضد تراست فدرال داشت.

درواقع دولت ایالات متحده استدلال می کند که ترکیب مخابراتی یک غول مخابراتی که دارایی های بی سیم و سیمی اینترنت پر شماری را به نام خود ثبت کرده است ، باعث ایجاد یک بازیکن قدرتمند در چشم انداز رسانه ها خواهد شد. در نتیجه دولت از AT & T درخواست کرده است تا سرویس تلویزیون ماهوارهای خود را با بیش از 20 میلیون مشترک، به عنوان شرط برای تصویب خرید، ثبت کند.

تا اینجای کار همه چیز ساده به نظر می رسد . یک شرط و یک قانون واضح. شرکت AT & T نیز بلافاصله به درخواست دولت پاسخ مثبت داد. اما سی ان ان روز پنج شنبه اعلام کرد که یک نماینده ناشناس این غول مخابراتی تایید کرده است که شرکت مذکور برای جوش دادن این معامله به کوهن مبلغی سنگین پرداخت کرده است. مبلغی که نامش را تلاش برای “درک کردن ترامپ “گذاشته بودند.

معاملات کوهن با AT & T در اوایل این هفته، از طریق یک خلاصه اجرایی مشترک در توییتر توسط مایکل اوناتتی، که نماینده سابق پورشه استورمی دانیلز است، منتشر شد.

براساس این سند، AT & T چهار حساب پرداختی با میانگین 50 هزار دلار را بین تاریخ 3 اکتبر سال گذشته تا 3 ژانویه به کوهن پرداخت کرده است.مبلغی که تقریبا 3 برابر مبلغ استانداری است که کوهن باید به طور قانونی دریافت می کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید