محسنیان، خدری و داودی طلایی شدند

  • ورزشی
  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۰۳
    کد خبر :279140

کاراته کاهای نوجوان ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره، ۴ برنز و عنوان نایب قهرمانی به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان دادند.

به گزارش مهر، در ادامه رقابتهای کاراته رده های سنی قهرمانی آسیا که در «اوکیناوا» ژاپن جریان دارد، تیم کشورمان موفق به کسب سه نشان طلا و یک نقره شد تا پرونده نوجوانان ایران در دو بخش دختران و پسران با ۳ طلا، یک نقره، ۴ برنز عنوان نایب قهرمانی را بعد از ژاپن میزبان به خود اختصاص داد.

ژاپن با سه طلا، سه نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد. ایران با سه طلا، یک نقره و چهار برنز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و قزاقستان با یک طلا، یک نقره و یک برنز سوم شد. مالزی، امارات و اردن هم عناوین بعدی را کسب کردند.

اما در بخش پسران تیم ایران با دو طلا، یک نقره و دو برنز قهرمان شد. قزاقستان با یک طلا و یک برنز نایب قهرمان شد و مالزی و اردن هم با یک طلا سوم و چهارم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهار نماینده ایران با برتری مقابل رقبای خود در مبارزه نهایی به نشان طلا دست پیدا کردند. در کومیته انفرادی و در بخش دختران معصومه محسنیان در وزن ۴۷- کیلوگرم که با برتری مقابل «شرما شروتی» و «یون چن» از چین تایپه، راهی مبارزه نهایی شده بود، در این مرحله هم برابر «یونی موری» از ژاپن صاحب برتری شد به نشان طلا دست یافت.

حسن خدری در وزن ۵۷- کیلوگرم در مبارزه نهایی«احمد المالکی» از عربستان را ۲ بر یک شکست داد و طلا گرفت. وی با برتری مقابل «سیوانسان» از مالزی، «تک وونگ من» از ماکائو و «عافف غیط» از اردن به مبارزه پایانی راه پیدا کرده بود.

سومین طلای تیم کشورمان را عرفان داودی در وزن ۶۳- کیلوگرم کسب کرد. وی که با برتری ۸ بر صفر «چیانگ» از هنگ کنگ، ۲ بر یک مقابل «آناربایکوف» از قزاقستان و یک بر صفر برابر «وو تینگ» از چین تایپه راهی مبارزه نهایی شده بود، در این مرحله «یاماناکا» از ژاپن را ۳ بر ۲ از پیش رو برداشت و مدال طلا را کسب کرد.

کامران بصیری هم در مبارزه نهایی وزن ۷۰- کیلوگرم با قبول شکست ۶ به ۷ مقابل « اولژاس کولاژان» از قزاقستان به نشان نقره دست یافت. وی با پیروزی برابر «صوفیانی» از عربستان و «محمدمورسلیم» از اندونزی راهی دیدار نهایی شده بود.

در رقابتهای امروز زینب السادات حسینی و متین زارع در کاتای انفرادی، مرتضی کریمی و حسین کریمی در کومیته انفرادی موفق به کسب چهار نشان برنز برای تیم کشورمان شده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید