اطلاعیه فدراسیون کشتی بعد از درگیری در مسابقات انتخابی

  • ورزشی
  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱
    کد خبر :279051

فدراسیون کشتی در اطلاعیه ای از بررسی بداخلاقی‌ها و ناهنجاری‌های صورت گرفته در مسابقات انتخابی تیم ملی از سوی کمیته انضباطی خبر داد.

به گزارش مهر، در اطلاعیه فدراسیون کشتی پیرامون حواشی دیدارهای انتخابی آمده است: «بعضی از ناهنجاری رفتاری پیش آمده در روز پنجشنبه، در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی که خارج از جایگاه فرهنگی کشتی، ورزش ملی کشور می باشد، در اسرع وقت و با دعوت از مسببان ذیربط در کمیته انضباطی فدراسیون کشتی بررسی و رای متناسب با آن صادر می شود.

فدراسیون کشتی در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشور تماشاگران در سالن شهدای هفتم تیر و با توجه به حساسیت های بالای مسابقات انتخابی و حضور پرشور هواداران قهرمانان ملی، اعلام می کند خانواده بزرگ کشتی ایران، اینگونه بداخلاقی ها را نمی پذیرد و قطعا از سوی کمیته انضباطی با مسببان آن برخورد لازم صورت خواهد گرفت.»

ظهر روز گذشته در ادامه دیدارهای انتخابی در وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی، سعید عبدولی و ایمان انصاری رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که این مصاف پرحاشیه در نهایت با زد و خورد ودرگیری این دو فرنگی‌کار، نیمه تمام ماند. در نهایت کمیته داوران مسابقات نیز هر دو فرنگی کار را دیسکالیفه و از ادامه رقابتها حذف کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید