همکاری «گوگل هوم» با «گوگل پلی مووی»

    کد خبر :278580

سرانجم پس از مدت ها انتظارات کاربران براورده شد و گوگل هوم و گوگل پلی مووی با یکدیگر همکاری می کنند.

به گزارش بازتاب به نقل از سی نت، این امکان جدید باعث می شود، کاربران بتوانند به راحتی فیلم ها را روی سیستم خود تماشا کنند بدون این که نیاز به فرایند خاصی داشته باشند.

در جریان کنفرانس توسعه دهنده گوگل I / O، این غول جستجو بی سر و صدا اعلام کرد که سازگاری بین گوگل پلی مووی و گوگل هوم را اجرایی می کند.

البته از زمانی که گوگل صفحه اصلی هوشمند را برای نخستین بار در پاییز 2016 به بازار ارائه کرد، کاربران می توانند دستوراتی خنثی مانند “سلام گوگل” ، ” بازی در تلویزیون اصلی من” و … را اجرایی کنند، اما اکنون این دستیار دیجیتال افزون بر دستیار صوتی بودن می تواند با جریان پخش موسوم به «کروم کست» به تلویزیون متصل شده و امکان سخن گفتن با نتفلیکس را فراهم کند.
این ویژگی جدید به زودی در همه سیستم های گوگل اجرایی می شود، بنابراین اگر شما یک کتابخانه بزرگ از فیلم های گوگل پلی دارید، به زودی می توانید آنها را با فرمان صوتی بلندگوی هوشمند خود به تلویزیونتان بفرستید.

به نظر می رسد دستیار گوگل به روش های مختلفی در I / O پیشرفت کرده است، از جمله یکپارچگی جدید با تلویزیون های ال جی و یک آزمایش ذهنی که می تواند از طرف شما به رستوران ها غذا سفارش دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید