مجری طرح ملی آبخیزداری کشور خبر داد:

اختصاص ۲۰۰ میلیون دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آبخیزداری کشور

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۰۳
    کد خبر :278577

مجری طرح ملی آبخیزداری کشور از اختصاص ۲۰۰ میلیون دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های آبخوان‌داری و آبخیزداری در کشور خبر داد.

‌به گزارش ایسنا‌، ناصر حیدری‌پوری، صبح امروز 20 اردیبهشت جاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط خراسان‌جنوبی خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه آبخیزداری در این استان صورت گرفته و باید شتاب بیشتری در اجرای عملیات‌های آبخیزداری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده مناسب‌تر و با شدت بیشتر از منابع اعتباری صندوق توسعه ملی برای کمک به حوضه آبخوان‌داری و آبخیزداری خراسان‌جنوبی در برنامه‌های امسال سازمان منابع طبیعی کشور قرار دارد، افزود‌: اولویت‌های استان د‌ر این حوزه‌ها اعلام شده و با توجه به جبر جدی و شاخص‌ها این اولویت‌ها باید احصاء و تحرک بیشتری در این استان یابد.

مجری طرح ملی آبخیزداری کشور با بیان اینکه اداره کل منابع طبیعی استان پروژه‌های خوبی در حوضه آبخوان‌داری و آبخیزداری داشته است، اظهارکرد: برای اجرای این پروژه به مشارکت مردم تأکید شده و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی از اختصاص ٢٠٠ میلیون دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های آبخوان‌داری و آبخیزداری در کشور خبر داد.

حیدری‌پوری یادآور شد: با برش استانی سهمیه اعتباری استان‌ها مشخص می‌شود و بدون شک مناطق خشک و نیمه‌خشک به طور ویژه دیده خواهند شد که خراسان‌جنوبی جزو آن‌ها است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید