شایسته‌ترین فرنگی‌کاران به تیم ملی می‌رسند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۱۴
    کد خبر :278226

مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید گفت: با توجه به فرایند انتخابی امیدواریم بهترین و شایسته ترین نفرات به ترکیب تیم ملی راه یابند.

به گزارش مهر، مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان از صبح روز چهارشنبه و با برگزاری مسابقات ۱۰ وزن (۵ وزن آزاد و ۵ وزن فرنگی) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده است.

در همین راستا «احد پازاج» مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید که با حضور در سالن مسابقات از نزدیک شاهد پیکار مدعیان تیم ملی است،گفت: آخرین مرحله انتخابی تیم ملی را پشت سر می گذاریم که ما در روز نخست مسابقات، شاهد مصاف جذاب و دیدنی در برخی اوزان بودیم.تلاش تمامی اعضای کادر فنی تیم ملی و در نهایت شورای فنی، این است که از دل این رقابتها، بهترین نفرات برای بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی خارج شوند و در ترکیب تیم ملی قرار گیرند.

وی به محدودیت زمان تا حضور در رویدادهای مهم پیش رو اشاره کرد و گفت: تا بازیهای آسیایی اندونزی و رقابتهای جهانی مجارستان، زمان زیادی نداریم و به همین دلیل باید نفرات برتر و مورد نظر را بلافاصله بعد از رقابتهای انتخابی به اردو فراخوانده و برنامه های آماده سازی را استارت بزنیم.

پازاج با تاکید بر اجرای قانون در فرایند انتخابی تیم ملی و برخورد جدی با مدعیان غایب گفت: نفراتی که سهمیه این مسابقات را داشتند و به هر دلیلی از حضور در مسابقات امتناع کردند جایی در ترکیب تیم ملی نخواهند داشت. هرگونه تصمیم در این خصوص با شورای فنی است و مطمئنا اعضای شورای فنی هم بدون مستندات لازم و موجه به هیچ فرنگی‌کار غایبی فرصت دوباره نخواهند داد.

مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ادامه داد: رقابتهای انتخابی قبلی و کنونی به عنوان ملاک اصلی ما برای انتخاب ملی پوشان است. ضمن اینکه اعضای شورای فنی هم به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری با حضوردر سالن مسابقات، ناظر پیکارها هستند و تصمیم نهایی را در این خصوص اتخاذ خواهند کرد. مطمئنا هر تصمیمی که شورای فنی بگیرد قابل احترام و کارساز است، چراکه شورای فنی از جمعی از بزرگان و پیشکسوتان باتجربه و فنی تشکیل شده است.

وی در پایان به وجود پشتوانه های ارزشمند در کشتی فرنگی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مشکلی در پشتوانه سازی نداریم. به عنوان مثال در رقابتهای انتخابی هم شاهد حضور برخی چهره های جوان و آینده دار هستیم که چیزی برای ستاره شدن کم ندارند و فقط باید از آنها حمایت کرد. در مجموع، تمامی روند فرایند انتخاب تیم ملی به خاطر کشف و پرورش همین پشتوانه ها و استعدادهای ناب کشتی فرنگی است که خوشبختانه طی سالیان اخیر شاهد حضورشان بودیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید