سیف:خروج آمریکا ازبرجام هیچ نگرانی درکشور ایجاد نکرده است

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۳۰
    کد خبر :278086

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه برجام بدون آمریکا کارایی بالاتری دارد، گفت: این تصمیم هیچ گونه نگرانی در ایران ایجاد نکرده، همه چیز در کننرل بانک مرکزی و حاکمیت است، اولویت ها مشخص شده است و با دقت منابع ارزی کشور را تخصیص می دهیم.

ولی الله سیف عصر چهارشنبه در حاشیه یازدهمین سمینار دو سالانه اقتصاد کشاورزی ایران در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: با ترتیب های جدید ارزی هیچ گونه نگرانی و نوسانی در شرایط اقتصادی کشور ایجاد نمی شود.
وی اضافه کرد: با مدل جدید تمامی منابع ارزی کشور را مدیریت کرده و تلاش می کنیم تا نیازهای واقعی اقتصاد تامین شود و از این بابت هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
سیف گفت: در ارتباط با کشورهای اروپایی نیز باید صبر کنیم، بر اساس مذاکراتی که شده تا این لحظه کشورهای اروپایی مصمم به ادامه برجام و فعالیت و همکاری با ایران هستند.
به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: با اعلام رییس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج از برجام، به نظر می رسد برجام بدون ترامپ کارایی بالاتری خواهد داشت.
سیف با اشاره به فضاسازی ها درباره احتمال استعفایش از ریاست بانک مرکزی، اظهار داشت: بهتر این سوال را از شایعه پراکنان بپرسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید