آتش زدن پدر به خاطر کارت عابر بانک

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۲۸
    کد خبر :278071

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پسری خبر داد که چند روز پیش و طی یک نزاع و درگیری خانوادگی، پدر خود را طعمه شعله های آتش مرگبار کرده بود.

سرهنگ حمید مکرم در توضیح این پرونده گفت: در مورخه ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ وقوع یک فقره آتش سوزی در خانه ای مسکونی در خیابان فلاح به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد اعلام شد ؛ با حضور مأمورین کلانتری در محل مشخص شد مردی ۵۰ ساله به هویت مشخص دچار آتش سوزی شدید از ناحیه صورت و گردن شده که بلافاصله ضمن هماهنگی با اورژانس ، به بیمارستان منتقل شد .

به گزارش مهر:خانواده ی فرد مصدوم در اظهارات اولیه مدعی بودند که وی در زمان تعمیر موتورسیکلت در حال کشیدن سیگار بوده و همزمان با آن مشغول تمیز کردن قطعات موتورسیکلت با بنزین بوده که همین امر باعث وقوع آتش سوزی شده است .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه این خبر افزود : خانواده ی فرد مصدوم در شرایطی مدعی بودند که آتش سوزی صرفا یک حادثه ی غیرعمد بوده است که فرد مصدوم در داخل بیمارستان به مأمورین اعلام کرده بود پسرش به نام رامین او را به آتش کشیده است ؛ مأمورین قصد انجام تحقیقات از رامین را داشتند که اطلاع پیدا کردند وی همزمان با وقوع حادثه ی آتش سوزی متواری شده است .

سرهنگ حمید مکرم در خصوص تشکیل پرونده با موضوع “قتل عمد” در این حادثه آتش سوزی گفت : “در مورخه ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ مأمورین اطلاع پیدا کردند که فرد مصدوم حادثه ی آتش سوزی به علت شدت سوختگی و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت نموده است که بلافاصله پرونده با موضوع “قتل عمـد” تشکیل و پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ” .

با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان به تحقیق از اعضای خانواده رامین ( خانواده مقتول ) پرداخته و ضمن مشاوره از آنها جهت همکاری با پلیس دعوت به همکاری آوردند ؛ نهایتا در ساعت ۱۸:۰۰ روز سه شنبه مورخه ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ رامین با مراجعه به اداره دهم پلیس آگاهی خودش را به پلیس تسلیم کرد .

رامین در اظهاراتش با اعتراف صریح به آتش زدن پدرش به کارآگاهان گفت : از مدتی قبل با شراکت پدرم اقدام به تاسیس یک مغازه موتورسازی کرده و در کنار آن نیز موتورسیکلت خرید و فروش می کردیم ؛ طی این مدت پول حاصل از کار کردن در مغازه به حسابی واریز می شد که عابربانکش نزد پدرم بود تا اینکه روز حادثه از پدرم درخواست کارت عابربانک را کردم تا مقداری پول از حساب برداشت کنم اما پدرم از دادن کارت خودداری کرد ! در حالیکه بسیار عصبانی شده بودم به داخل حیاط خانه رفته و از باک موتور مقداری بنزین کشیدم ؛ به داخل خانه رفتم و بی هیچ صحبتی بنزین را روی پدرم ریخته و با زدن فندک او را به آتش کشیدم . طی این مدت نیز در خانه دوستان خود زندگی می کردم تا نهایتا تصمیم گرفتم تا خودم را به پلیس تسلیم کنم ” .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت : متهم پرونده ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران و با صدور قرار بازداشت موقت ، جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید