کارواخال: ریسکی برای فینال قبول نخواهم کرد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۵۵
    کد خبر :277891

دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید مدعی شد که به خاطر مصدومیت همسترینگش، روی بازی کردن در فینال چمپیونزلیگ ریسک نخواهد کرد.

مدافع رئال در دیدار مقابل بایرن مونیخ دچار مصدومیت شد و تست‌های پزشکی مشخص کرد که او از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده است. او در برگشت مقابل بایرن و دیدار ال کلاسیکو غایب بود و گفته می‌شود که مشخص نیست در فینال چمپیونزلیگ در میدان حاضر باشد یا نه. در حالی که جام جهانی پیش روست، کارواخال مدعی شد که به خاطر مصدومیت روی فینال ریسک نخواهد کرد.

او گفت:” من تمرین کردن با توپ را آغاز کرده ام و حس فوق العاده ای دارم. چند روز است که دردی حس نمی‌کنم و ذهنم را برای کیف آماده کرده ام بنابراین کمترین ریسکی را قبول نخواهم کرد.”

به گزارش ورزش سه،کارواخال در پاسخ به روبرو شدن با محمد صلاح گفت:”هیچ تیمی با یک بازیکن به فینال چمپیونزلیگ نمی‌رسد. آنها واقعا خوب کار کرده اند و مسیری دشواری را تا فینال طی نموده اند. به خاطر شایستگی شان به فینال رسیده اند و بازی خیلی جذابی خواهد بود. مطمئنا دوره فوق العاده ای را در فوتبال سپری می‌کنیم و مطمئنا رسیدن به فینال کار آسانی نخاوهد بود ولی باشگاه ما عالی کار کرده است. تیم خیلی خوبی داریم و به دنبال کسب پیروزی هستیم بنابراین امیدواریم که جام سیزدهم را کسب کنیم.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید