مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران مطرح کرد

نقش مهم نیروی انسانی در تولید و سرمایه کشور

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴
    کد خبر :277718

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر اینکه تولید ثروت در کشور برعهده نیروی انسانی است، گفت: نیروی انسانی نقش موثر و ارزشمندی در تولید و سرمایه منابع ملی کشور دارد.

به گزارش ایسنا، مهندس طاهر موهبتی در جلسه دیدار با کارکنان بیمه سلامت ایران اداره کل آذربایجان غربی و بیمه آتیه سازان حافظ استان افزود: متاسفانه علی رغم اینکه منابع علمی بسیاری درباره ارائه رفتار اداری با نیروی انسانی نوشته شده است، ولی در میدان عمل از جمله در عرصه رفتارخصوصی، اجتماعی و عمومی توفیقات ارزشمندی را به دست نیاوردیم.

وی اظهار کرد: براساس آخرین گزارشات برنامه توسعه سازمان ملل متحد، در کشورهایی همچون آلمان و ژاپن نیروی انسانی ماهر در تولید ثروت ۸۰ درصد نقش تاثیرگذار و ارزشمند بوده است. در کشور ترکیه که چشم انداز ما برای رسیدن به آن است نقش نیروی انسانی ۷۳ درصد عنوان شده ولی بر اساس گزارش‌های ارائه شده این نقش برای ایران تنها ۳۲ درصد است.

موهبتی با بیان اینکه در رفتارهای اداری خیلی با هم بیگانه هستیم، افزود: به عنوان مثال به راحتی همکاران اداری خود را با زخم زبان ناراحت و دلگیر می‌کنیم و در اخلاق اداری به گونه‌ای پیش می‌رویم که گویی صدها سال بر اریکه قدرت سوار هستیم.

وی ادامه داد: نقش ما به عنوان متولیان و مسئولان سازمان بسیار مهم و ارزشمند است و باید باور کنیم که نیروی انسانی خیلی بیشتر از ارز، دلار و طلا ارزش دارد. تولید ثروت در هر کشوری بر عهده نیروی انسانی است و باید به راحتی این نگاه را به همه منتقل کنیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: متولیان و مسئولان سازمان در عین رعایت مقررات برای رسیدن به اهداف و پیشرفت، باید آن را به سمت و نفع نیروهای انسانی سوق دهند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران، وی با تاکید بر اینکه تولید ثروت برعهده نیروی انسانی است، افزود: نیروی انسانی نقش موثر و ارزشمندی در تولید و سرمایه منابع ملی کشور دارد و همه باید برای ارتقای و سلامت آن تلاش کنیم.

موهبتی اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی ما می‌تواند در تربیت نیروی انسانی فعال برای رسیدن به اهداف سازمانی مهم و تاثیر گذار باشد که در این راه نباید از هیچ کمکی دریغ کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید