افتتاح نخستین کتابخانه الکترونیکی شهرستانهای استان تهران

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۰۶
    کد خبر :277686

نخستین کتابخانه الکترونیکی مقطع ابتدایی شهرستانهای استان تهران با بیش از ۴۰۰ عنوان نرم افزار و فیلم درسی، کمک درسی، علمی و.. در شهرستان ورامین افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، نخستین کتابخانه الکترونیکی مقطع ابتدایی شهرستانهای استان تهران، در شهرستان ورامین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این کتابخانه با بیش از ۴۰۰ عنوان نرم افزار و فیلم درسی، کمک درسی، علمی، آموزشی، بازیهای نرم افزاری ویژه دانش آموزان و… آماده ارائه خدمات به دانش آموزان این شهرستان شد.

در این گزارش آمده است؛ مقدادی، مدیر مجتمع گلهای نمونه، هدف از ایجاد کتابخانه الکترونیکی مدرسه را رشد همه جانبه دانش آموزان و ارتقاء توانایی‌ها و قابلیتهای فردی آنان و دستیابی معلمان و دانش آموزان به منابع موثق و معتبر بیان کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی همچنین خاطر نشان کرد: در صدد هستیم کتابخانه دیجیتال مقطع متوسطه اول و مقطع متوسطه دوم را نیز راه اندازی کنیم.

گفتنی است؛ دراین مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین و معاونین، رئیس اداره ارشاد شهرستان ورامین، اردستانی عضو شورای شهر و جمعی از فرهیختگان حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید