معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد

تشکیل کارگروه مقابله با گرد و غبار در استان تهران

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹
    کد خبر :277528

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران از تشکیل کارگروه مقابله با گرد و غبار در استان تهران و تدوین برنامه‌ای در این زمینه خبر داد.

محمد رستگاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در آخرین جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران – که حدود دو هفته پیش برگزار شده بود – مقرر شد که کارگروهی مجزا برای مقابله با پدیده گرد و غبار در استان تهران تشکیل شود.

وی با بیان اینکه نمایندگانی از استانداری، محیط زیست، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی در کارگروه مقابله با گرد و غبار استان تهران حضور دارند، تصریح کرد: اولین جلسه این کارگروه امروز (۱۹ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش بارش طی سال گذشته، امسال شاهد آلودگی هوا با منشا گرد و غبار خواهیم بود و همین دغدغه سبب تشکیل این کارگروه شده است.

رستگاری با اشاره به اینکه موضوع گرد و غبار، پیچیده‌ و تخصصی است، گفت: امیدواریم در کارگروه گرد و غبار استان تهران بتوانیم برنامه مقابله با گرد و غبار در استان تهران را تدوین کنیم.

وی در پایان اظهارکرد: پس از تدوین این برنامه با همکاری دستگاه‌های مربوط برنامه مقابله با گرد و غبار در استان تهران را عملیاتی خواهیم کرد تا بتوانیم اثرات این منبع آلودگی هوا را نیز کاهش دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید