واکنش فرمانده ناجا به تشکیل «پلیس کتاب»

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۰۷
    کد خبر :277368

تشکیل پلیس کتاب، پیشنهادی بود که یکشنبه همین هفته از سوی معاون فرهنگی قوه قضاییه مطرح شد، موضوعی که پلیس از آن بی‌اطلاع است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام هادی صادقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران گفته بود که در جلسه مشترک قوه قضاییه با وزارت ارشاد پیشنهاد تشکیل پلیس کتاب ارایه شده و درصورت تشکیل پلیس کتاب این پلیس می تواند به محض دریافت خبری مبنی بر پدیده قاچاق کتاب وارد عمل شود و البته اجرای این ایده بسیار آسان است و لازم نیست مانند پلیس فتا در قالب یک واحد جداگانه تشکیل شود بلکه کافی است پلیس کتاب در اطراف میدان انقلاب به عنوان مکان اصلی فروش کتاب در قالب یک کلانتری اختصاصی به جریان بررسی پدیده قاچاق بپردازد.

به دنبال این اظهارات خبرنگار ایسنا، موضوع را از سردارحسین اشتری، فرمانده ناجا پیگیری کرد و وی درپاسخ به این پیشنهاد به ایسنا گفت:‌من هم اخباری درباره پیشنهاد تشکیل پلیس کتاب را شنیده‌ام و باید معاون محترم قوه قضاییه را ببینم و بپرسم که منظورشان از این پیشنهاد چه بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه درحال حاضر نمیدانم که جزئیات ماجرای این پیشنهاد چه بوده است گفت: بنده اطلاعی از این موضوع ندارم و در حال پیگیری آن هستم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید