مدیرکل سیاسی وزارت کشور: پیگیر آموزش احزاب هستیم

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۴۷
    کد خبر :276123

مدیرکل سیاسی وزرات کشور با بیان اینکه آسیب شناسی فعالیت احزاب ضروری است، اظهار داشت: با توجه به زمینه های مساعد و نامساعدی که برای فعالیت احزاب داریم، این آسیب شناسی لازم بود.
صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری همایش علمی «تحزب و توسعه» ، «توسعه پایدار در سایه تحزب و گفتگو» که قرار است ۲۰ اردیبشهت ۹۷ برگزار شود، اظهار داشت: رویکرد این همایش علمی است و نگاه ما در دفتر سیاسی به احزاب، حرفه ای و تخصصی است. با این رویکرد بر اساس فراخوانی از سوی خبرگان عرصه احزاب، سفارش مقالات و سخنرانی ها صورت گرفت.

به گزارش مهر، وی افزود: ما فراخوان عمومی نداشتیم و خواستیم صرفا از نظرات نخبگانی که در این عرصه صاحبنظر شناخته می شدند، استفاده کنیم.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: آسیب شناسی از فعالیت احزاب لازم است. با توجه به زمینه های مساعد و نامساعدی که برای فعالیت احزاب داریم، این آسیب شناسی لازم بود.

سرمست با اشاره به کارکرد احزاب در نظام سیاسی و نقش احزاب در توسعه و پرداخت به چگونگی تعامل دولت و نهادهای مدنی، اظهار داشت: علاقه مند بودیم که از نظرات صاحبان اندیشه استفاده کنیم. در این باره، مشورتها و تبادل نظرهایی با خانه احزاب و انجمن علوم سیاسی ایران داشتیم و ابعاد همایش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در دولت دوازدهم در راستای آموزش احزاب در حوزه سیاسی وزارت کشور مسئولیت هایی داریم که پیگیر آن ها هستیم. در دولت دوازدهم با عزم جدی تر به این ابعاد پرداخته شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید