افزایش شمار مراکز آموزشی و توانبخشی دانش‌آموزان استثنایی ظرف ۲ سال آینده

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۲۶
    کد خبر :275708

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از افزایش مراکز آموزشی و توانبخشی دانش‌آموزان استثنایی به ۷۵۰ مرکز در کشور ظرف ۲ سال آینده خبرداد.

به گزارش ایسنا، مجید قدمی در مراسم افتتاح مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی رشت با بیان اینکه در حال حاضر ۵۵۰ مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی در کشور فعال است، اظهار کرد: این رقم تا دو سال آینده به ۷۵۰ مرکز خواهد رسید.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: دانش‌آموزانی که در روند دریافت آموزش دچار عدم تمرکز باشند با حضور در دوره‌های ۱۲ تا ۱۸ جلسه‌ای این مرکز، استعدادهای یادگیری خود را بازیافته و رشد آموزشی خود را سرعت می‌بخشند.

مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این مراسم گفت: ساختمان مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی رشت با ۴۲۰ متر مربع زیربنا در دو طبقه راه‌اندازی شده و برای تجهیز آن ۲۰۰ میلیون ریال انواع لوازم کمک آموزشی هزینه شده است.

وی افزود: سالانه ۴۸۰ دانش‌آموز مقطع ابتدایی با شرکت در دوره‌های کمک آموزشی و توانبخشی مشکلات یادگیری، استعدادهای نهفته خود در موضوع آموزش را باز می‌یابند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید