اعتراف وزیر جنگ اسرائیل به ناتوانی در مواجهه با ایران

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۰۸
    کد خبر :275212

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شنبه شب در گفت وگو با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی درخصوص احتمال جنگ میان این رژیم و جمهوری اسلامی ایران گفت: ما هیچ منفعتی در جنگ با ایران نداریم.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: ما هرکاری برای جلوگیری از وقوع جنگ با ایران انجام می دهیم.
به گزارش نامه نیوز وی در ادامه با تکرار ادعاهای گذشته خود گفت: ما به ایران اجازه نخواهیم داد تا در سوریه مستقر شود و از خاک سوریه علیه نیروهای اسرائیلی استفاده کند.
لیبرمن مدعی شد: نیروهای ایرانی به تلاش خود برای استقرار توپخانه و موشک انداز برای بستن حریم هوایی در برابر اسرائیل ادامه می دهند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد، ما منفعتی در افزایش تنش نداریم؛ اما آماده مواجهه با هرگونه سناریوی احتمالی هستیم.
وی درخصوص احتمال خروج آمریکا از برجام نیز گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا طرف اسرائیلی را درخصوص تصمیم خود مطلع نکرده است.
آویگدور لیبرمن در پایان گفت: باید درک کرد که هر بهایی که ما اکنون بپردازیم به مراتب کمتر از بهایی است که در آینده پرداخت خواهیم کرد.
رئیس جمهوری آمریکا مطابق قانون مصوب کنگره این کشور تا تاریخ 12 مه (22 اردیبهشت) فرصت دارد تا در رابطه با تداوم تعلیق تحریم ها علیه ایران تصمیم گیری کند.
وی این اقدام را منوط به تحقق خواسته های گزافی همچون محدودکردن برنامه دفاع موشکی ایران و دائمی کردن محدودیت‌های اعمال شده بر برنامه هسته ای کشورمان دانسته است.
پیش تر نیز برخی از کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه ماجراجویی این رژیم علیه ایران هشدار داده و گفته بودند: اسرائیل بی تردید بازنده این ماجراجویی خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید