تمرکز وزارت صنعت بر توسعه خودروهای هیبریدی و برقی

    کد خبر :274967

رئیس گروه صنایع خودروی دفتر خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت تمرکز خود را بر افزایش تولید خودروهای سواری و توسعه خودروهای هیبریدی و برقی قرار داده است.

شهرام رضوی در ادامه با اشاره به برگزاری هفتمین نمایشگاه خودرو افزود: این نمایشگاه در گروه‌های کالایی خودروهای سبک شامل سواری و وانت، خودروهای سنگین شامل اتوبوس، مینی‌بوس و کامیون، سازندگان موتورسیکلت و گروه خدمات خودرویی برگزار می‌شود.

به گزارش مهر وی تصریح کرد: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی ایران حامی خودروسازان داخلی است. در این نمایشگاه جدیدترین خودروهای در حال ساخت تولیدکنندگان داخلی در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد. امسال یک بخش نمایشگاه به خودروهای برقی و هیبریدی و دوستدار محیط زیست اختصاص یافته است.

همچنین مجری برگزارکننده هفتمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی ایران نیز در این نشست گفت: معرفی محصولات صنعت خودرو، تبیین اهمیت خودروسازی در توسعه اشتغال‌زایی، آشنایی دست‌اندرکاران صنعت خودرو با دستاوردهای رقبا، ارتقای کیفیت خودروهای داخلی برای صادرات محصولات کشورمان به بازارهای جهانی و جلب نظر مسوولان به ضرورت توجه به صنعت خودرو از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به‌شمار می‌رود. وی ادامه داد: در این نمایشگاه برندهای خارجی و بین‌المللی حضور دارند که تمام محصولاتشان را در داخل کشورمان مونتاژ می‌کنند و با این کار باعث اشتغال‌زایی و ارزش افزوده می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید