لامبورگینی آونتادور S، سوژه جدید نوویتک روسو برای تقویت

  • خودرو
  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۲۵
    کد خبر :274794

شرکت تیونینگ نوویتک روسو در جدیدترین پروژه کاری خود به سراغ تقویت جدیدترین پرچمدار کمپانی خودروسازی لامبورگینی، یعنی آونتادور S رفته است که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نوویتک روسو Novitec Rosso، تیونری که در این چند سال اخیر با عمکرد خوب خود و ارائه موتورهای قدرتمند و خودروهای تقویت شده توانسته خود را در رده تیونرهای درجه یک صنعت خودروسازی جهان قرار دهد، چند ماه پیش برنامه خود را بر روی جدیدترین خودروی فراری، یعنی فراری 488 GTB اجرا کرده بود و پس از آن هم به سراغ نسخه اسپایدر از فراری 488 رفت تا خانواده 488 را چه در مدل کوپه و چه در مدل اسپایدر تقویت کند.

حال پس از گذشت چند ماه، بار دیگر شاهد بازگشت این تیونر آلمانی به سمت تقویت محصولات لامبورگینی هستیم که این بار به تقویت سوپراسپرت ایتالیایی “آونتادور S” با چاشنی آلمانی پرداخته است.

این برای اولین بار نیست که شرکت تیونینگ نوویتک روسو به سراغ تقویت محصولات لامبورگینی می‌رود و پیش از این هم شاهد تقویت حیرت انگیز “لامبورگینی آونتادور SV” بودیم که با اصلاح و جایگزین کردن قطعات جدید در قسمت‌های آیرودینامیکی اتومبیل و همچنین تقویت حیرت انگیز 220 اسب بخاری پیشرانه اتومبیل باعث جذابیت بیشتر آن شده بود، اما حالا شرکت تیونینگ “نوویتک روسو” در جدیدترین پروژه کاری خود چاشنی کمتری استفاده کرده و مقدار اندکی به نیروی تولیدی پیشرانه اتومبیل اضافه کرده است.

در ظاهر این خودرو بخصوص قسمت‌های آیرودینامیکی اتومبیل می‌توان شاهد تغییرات نسبتا خوبی بود که باتوجه به تصاویر منتشر شده از این اتومبیل می‌توانید به جزییات بیشتر آن پی ببرید، اما علاوه بر ظاهر اتومبیل، این تیونر آلمانی تغییرات اندکی بر روی پیشرانه 6.5 لیتری دوازده سیلندر اتومبیل اعمال کرده است که به صورت استاندارد می‌تواند حداکثر نیروی 730 اسب بخار و گشتاور 690 نیوتن متری تولید کند، اما حالا با بسته‌ای که نوویتک روسو برای تقویت این پیشرانه در نظر گرفته است، شاهد افزایش قدرت تولیدی موتور به مقدار 23 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن به مقدار 42 نیوتن متر هستیم تا در مجموع قدرت تولیدی این موتور به 752 اسب بخار و همچنین گشتاور تولیدی آن هم 732 نیوتن متر افزایش پیدا کند.

شاید نیروی افزایش یافته موتور چندان به چشم نیاید، اما شرکت نوویتک روسو با استفاده از یک سیستم اگزوز اسپرت بر روی اتومبیل، وزن آن را حدود 21 کیلوگرم کاهش داده است، این درحالیست که بر روی چرخ‌های جلو از رینگ‌های 6 پره 20 اینچی و همچنین بر روی چرخ‌های عقب اتومبیل از رینگ‌های 21 اینچی استفاده شده است که برای چسبندگی و عملکرد بهتر اتومبیل، توسط لاستیک‌های اسپرت “پیرلی P Zero” پوشیده شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید