هشدار امام جمعه تهران: اگر آمریکا وارد جنگ با ما شود، سیلی محکمی خواهد خورد

  • سیاسی
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۲۹
    کد خبر :274245

امام جمعه موقت تهران خطاب به دشمنان اسلام و ایران گفت: بدانید هر چه در مقابل جبهه حق بایستید و هر دست و پایی که بزنید و تهدیدی که بکنید، در مقابل برنامه هایتان سیلی محکمی خواهید خورد.
آیت الله محمد علی موحدی کرمانی در نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اینکه هم اکنون آمریکا مانند مشرکان صدر اسلام، در حال تشکیل حزب است، اظهار داشت: آمریکا دارد عربستان و اروپا را همراه خود می کند و اسرائیل هم که نوکر آمریکا بوده و هست.

به گزارش خبر انلاین وی ادامه داد: این صحنه ها ممکن است بعضی ها را متزلزل کند؛ مبادا تزلزل در آنها به وجود بیاید؛ ما خدا را داریم؛ اگر آمریکایی‌ها با ایران وارد جنگ شوند سیلی محکمی خواهند خورد، اینها با ایران نمی‌جنگند اگر هم بجنگند نابود می‌شوند. ما به آمریکا و استکبار اعلام می‌کنیم ما قوی هستیم، حق با ماست، دین ما طیب است و ریشه در زمین دارد.

اهم اظهارات خطیب جمعه تهران را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*قرآن می گوید این درختی که ریشه در زمین دارد و شاخه در آسمان، با تَشَرهای وهمی و خیالی اینها تکان نمی خورد؛ این اسلام در مقابل کفر ایستاده است و ما افتخار داریم که عَلَم اسلام را به دوش داریم؛ ما نمی ترسیم؛ ما ارتش داریم، سپاه داریم، حججی ها و حاج قاسم سلیمانی ها داریم، اینها ایستاده اند.

*مطمئن باشید که خدا ما را در این شرایط یاری می‌کند و دشمنان نابود خواهند شد، البته ممکن است آنها بخواهند شرایط را برای ما دشوار کنند اما منتظر باشند که حضرت مهدی با ظهورش دنیا را پر از عدل خواهد کرد.

*رهبری درباره معلمان و کارگران بیانات ارزنده ای داشتند و فرمودند باید دست کارگران هنرمند را بوسید. آفرین بر کارگران که توانستند خدمات ارزنده ای را ارائه دهند اما باید دولتمردان راه آسان تری را برای آنها فراهم کنند.

*ارزش تعلیم و تربیت در مکتب ما بسیار بالاست و انبیاء برای رهایی انسان‌ها از جهل به میان مردم آمدند و خوشبختانه آموزش و پرورش ما هم شامل دو واژه آموزش و پرورش هست که هم یاد می‌دهد و هم پرورش می‌دهد پس نباید در کنار علم و دانش، پرورش را فراهم کنیم و خوب است که همه ما توضیح‌المسائل را یک بار کامل بخوانیم چرا که متاسفانه گاهی با افراد مسنی مواجه می‌شوم که تا به این سن هنوز غسل‌شان را انجام نمی‌دهند.

*در دوره‌هایی شاهد بودیم که المانماهای درباری با گول زدن مردم خیانت‌های بزرگی کرده‌اند، به طور مثال کربلاها را همین جنایتکاران به وجود آوردند پس معلمین باید ارزش کار خود را بدانند چرا که بیرون آوردن یک انسان از جهل بسیار حائز اهمیت است.

*آیا مسئولان مربوطه و وزارت ارشاد تمامی کتاب هایی که برای جوانان در نمایشگاه کتاب عرضه شده را بررسی کرده اند؟ چرا که حتی بخشی از یک کتاب می تواند باعث انحراف جوانان شود. با کتاب خوانی مخالف نیستم اما کتابی که افکار جوانان را منحرف کند، آیا می توان آن را تجویز کرد؟ اگر کتاب گمراه کننده باشد جوانان از نظر اخلاقی، دینی و ذهنی می میرند. حفظ کتاب‌های گمراه‌کننده، حرام است، من مشوق کتابخوانی هستم اما کتبی که افکار جوانان را منحرف کند قابل تجویز نیست و کتاب گمراه‌کننده مثل غذای مسموم جوانان را نابود می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید