آنچه بر انصاری‌فرد در المپیاکوس گذشت؛ از عدم علاقه و توصیه به فروش تا اصرار برای ماندن

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۲۵
    کد خبر :273403

یک رسانه معتبر یونانی به ارزیابی دو فصل حضور ملی‌پوش ایرانی در تیم المپیاکوس در آستانه رسیدن او به عنوان آقای گلی سوپر لیگ فوتبال این کشور پرداخت.

کریستوفر اوانگلاتوس، خبرنگار ویژه تیم فوتبال باشگاه المپیاکوس در سایت اسپورت اف‌ام یونان نوشت: موضوع جالب، تلاش کریم انصاری‌فرد برای رسیدن به عنوان آقای گلی فصل جاری سوپر لیگ یونان است. او با 17 گل زده همراه با پریوویچ، مهاجم پائوک صدرنشین رده‌بندی برترین گلزنان است. مسئله جالب درباره کریم انصاری‌فرد اتفاق‌ها و رفتارهایی است که با او از زمان انتقال ماه ژانویه 2017 میلادی به تیم المپیاکوس در زمان دو سرمربی پیشین صورت گرفت.

همه به خاطر دارند پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی که زمان انتقال کریم انصاری‌فرد در المپیاکوس حضور داشت به صورت رسمی اعلام کرد که این مهاجم ایرانی را دوست ندارد. خوشبختانه ماریناکیس (مالک باشگاه المپیاکوس) این بازیکن را می‌خواست و شکی نداشت که این انتقال دلیلی بر اثبات حقانیت سهامدار اصلی باشگاه خواهد بود. دقیقاً همانند زمانی که کوستاس مانولا را جذب کرده بودند. چه اتفاقی در فصل قبل رخ داد؟ پائولو بنتو از المپیاکوس رفت و کریم انصاری‌فرد در بازی خارج از خانه پلی‌آف لیگ اروپا برابر عثمانلی‌اسپور ترکیه دو گل به ثمر رساند و سبب صعود شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه مطلب اوانگلاتوس آمده است: حالا ما سراغ بسنیک هاسی سرمربی صربستانی می‌رویم که المپیاکوس فصل را با او آغاز کرد. هاسی نیز بهترین گلزن فصل جاری سوپر لیگ یونان را رها کرد و حتی به مدیران باشگاه المپیاکوس پیشنهاد کرد تا انصاری‌فرد به فروش برود. غیرقابل باور بود اما واقعیت داشت. این روزها در رسانه‌های بین‌المللی می‌خوانیم که تیم‌هایی از هلند و آلمان به دنبال مهاجم المپیاکوس هستند. در جام جهانی پیش‌رو کریم انصاری‌فرد این فرصت را دارد تا ارزش‌های خود را بیشتر کند. همه چیز در دستان اوست. موضوع کریم انصاری‌فرد نشان می‌دهد چرا باشگاه المپیاکوس باید به گرمی با بازیکنان متفاوت خود در سوپر لیگ یونان کنار بیاید. به خاطر داریم که ساواس، نایب رئیس تیم فوتبال المپیاکوس یک سال‌ونیم پیش گفته بود ارزش کریم انصاری‌فرد به 10 میلیون یورو خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید