«آویگدور لیبرمن» باز هم ایران و سوریه را تهدید به اقدام نظامی کرد

    کد خبر :273330

لیبرمن در ادامه تهدیداتش علیه محور مقاومت، دمشق را تهدید کرد که در صورت استفاده از سامانه موشکی «اس ۳۰۰» علیه جنگنده های صهیونیست، تل آویو این سامانه را هدف قرار می دهد.

به گزارش بازتاب به نقل از النشره، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که چند روزی است عنان سخن از کف داده و گاه و بی گاه به تهدید محور مقاومت مبادرت می ورزد، برای چندمین بار سوریه را تهدید به حمله نظامی کرد.

بر اساس این گزارش، وی برای این تهدید نظامی خود که برخلاف نص صریح قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد صورت گرفته، سامانه های دفاع موشکی «اس ۳۰۰» را که قرار است توسط روسیه به سوریه واگذار شود، بهانه کرده است.

لیبرمن در این خصوص تهدید کرد که در صورت استفاده از سامانه موشکی «اس ۳۰۰» علیه جنگنده های صهیونیست، تل آویو این سامانه را هدف قرار می دهد.

وی مدعی شد: طرف اسرائیلی منافع روسیه در سوریه را مد نظر قرار می دهد و متقابلا انتظار دارد که طرف روسی نیز مواضع اسرائیل در سوریه را مورد توجه قرار دهد.

لیبرمن همچنین مدعی شد: اجازه نخواهیم داد ایران، سوریه را به نقطه ای برای پیشروی به سمت اسرائیل تبدیل کند. ما مشاهده کردیم که ایران چطور برای هجوم به اسرائیل تلاش کرد! ما این وضعیت را تحمل نمی کنیم.

این مقام صهیونیست مدعی شد: هرگونه تلاش از سوی ایران برای یافتن پایگاه نظامی در سوریه خنثی خواهد شد!

اظهارات و ادعاهای عجیب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران و سوریه درحالی است که رژیم صهیونیستی طی بیش از هفت سال گذشته با حمایت از تروریست های تکفیری در سوریه موجبات گسترده تر شدن بحران این کشور را فراهم آورده است.

بسیاری از کارشناسان و ناظران سیاسی عرصه بین الملل معتقد هستند درصورت عملیاتی شدن تهدیدات توخالی صهیونیستها علیه ایران، این رژیم متحمل شکست سنگین و ننگینی در برابر تهران خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید