داوطلبان دانشگاه آزاد می توانند در آزمون کاردانی به کارشناسی شرکت کنند

    کد خبر :27328

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان تمامی دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 ثبت نام و انتخاب رشته کنند.حسین توکلی با بیان اینکه ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از هفتم خرداد ماه آغاز شده، اظهار داشت: تا امروز(چهارشنبه) تعداد 24 هزار و 548 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند که ظرفیت پذیرش در این دوره ها 162 هزار و 108 نفر بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این آزمون شنبه 13 خرداد ماه پایان می پذیرد گفت: دفترچه انتخاب رشته و اطلاعیه تکمیلی همزمان با اطلاعیه ثبت نام داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org قرار گرفته است.
توکلی ادامه داد: داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه ای که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع آنها خواهد رسید، در مهلت مقتضی به سایت دانشگاه آزاد www.iau.ac.ir مراجعه کنند و نسبت به انتخاب رشته محل امتحانی خود اقدام و آن را ثبت کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش افزود: از تعداد 67 رشته امتحانی دوره های کاردانی به کارشناسی سال 1396، پذیرش در 20 رشته با آزمون و 47 رشته بدون آزمون (پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) صورت می گیرد.
توکلی خاطر نشان کرد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1396 (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه 13 مرداد ماه برگزار خواهد شد.
داوطلبان از سه‌ شنبه 10 مرداد ماه تا پنجشنبه 12 مرداد ماه می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید