رهبر معظم انقلاب خلف صالح امام راحل هستند

    کد خبر :27324

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه اندیشه و تفکر امام راحل را در برهه کنونی می توان در وجود رهبر معظم انقلاب یافت، گفت: رهبر معظم انقلاب را باید به درستی خلف صالح امام راحل دانست. آیت الله حسن عالمی روز چهارشنبه به همراه مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی به مناسب فرارسیدن بیست وهشتمین سالروز بزرگداشت امام خمینی(ره) در حسینیه جماران حضور یافت.
وی در این مراسم طی سخنانی گفت: در زمان حیات امام(ره) مردم با حضور در حسینه جماران و گوش جان سپردن به سخنان گوهربار امام امت، خدمت رسانی را به امت اسلام و کشور مرور می کردند و امروز با گوش جان سپردن به منویات رهبر معظم انقلاب همان سخنان امام(ره) را از لسان جانشین صالح آن پیر سفر کرده فرا می گیرند.
علمی افزود: تفکر، تحلیل و اندیشه های امام(ره)، به جهان اسلام و ملت ایران عزت بخشید و امروز رهبر معظم انقلاب پا جای رهبر امت، خمینی کبیر گذاشته اند و ضمن ادامه راه امام(ره)، هر روز بر عزت و سربلندی اسلام و نظام اسلامی و ملت ایران افزوده می شود.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه امامت و ولایت یک حقیقت آشکار است و این دو را باید عامل اصلی نجات امت دانست، گفت: امت باید تمامی سعی خود را برای پیروی از امام امت قرار دهد تا از ذلت بدور باشد و در مقابل مردم قرار دارند که مطیع رهبر و امام امت هستند و از او تبعیت و حق رهبر را ادا می کنند.
وی افزود: بدین وسیله پرچم عدالت در بین مردم برافراشته خواهد شد و راههای دین داری و همچنین سنت های الهی در جامعه عملی می شود.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: دستاوردهای این اتفاق پیامدهای مهمی دارد که از آن جمله می توان گفت که زمانه اصلاح می شود و نظام و حاکمیت دوام پیدا می کند و لذا از این رهگذر رهبری و امت در کنار یکدیگر و با صلابت راه امام(ره) و پیشوایان دینی خود را به درستی ادامه خوهند داد.
وی گفت: امام راحل 10 سال بعد از پیروزی انقلاب بر امت رهبری کردند و امروز بعد از 27 سال همچنان راه امام امت با هدایت های حکیمانه و با بصیرت و عالمانه رهبر معظم انقلاب با همان صلابت و شجاعت خمینی کبیر تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه خواهد داشت.
در ابتدای این مراسم مداح اهل بیت(ع) برای جمع حاضر در وصف امام امت و اهل بیت(ع) نوحه سرایی کرد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید