وقتی نتانیاهو از پاسخ به سوال مجری تلویزیونی طفره می رود

    کد خبر :273036

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پاسخ به سوال مجری شبکه آمریکایی «سی ان ان» درخصوص برخورداری تل آویو از سلاح هسته ای طفره رفت.

به گزارش بازتاب به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در حال مصاحبه با شبکه سی ان ان بود، از سوال ناگهانی مجری این شبکه در مورد اینکه آیا این رژیم سلاح هسته‌ای دارد یا نه، جا خورده و تلاش می‌کرد تا این سوال را نادیده بگیرد.

این مجری نخست از نتانیاهو خواست با بله یا خیر جواب سوالش را بدهد اما زمانیکه نتانیاهو از پاسخ به آن طفره رفت، او بار دیگر سوال خود را اینگونه مطرح کرد و گفت: همه می‌گویند که اسرائیل سلاح هسته‌ای دارد و شما این را انکار می‌کنید و با وجود اینکه شما خود سلاح هسته‌ای دارید، چرا ایران را مورد حمله قرار می‌دهید؟!

نتانیاهو نیز در پاسخ گفت که من نمی‌توانم در این زمینه صحبت کنم و شما می‌توانید هرطور که دلتان می‌خواهد، برداشت کنید.

وی مدعی شد: اسرائیل خطری برای کسی ندارد، اما ایران خطری برای کل منطقه است.

گفتنی است که نتانیاهو در حالی مدعی می‌شود که رژیم صهیونیستی خطری برای کسی ندارد و حق این رژیم می‌داند که از سلاح هسته‌ای برخوردار باشد، که این رژیم روزانه جنایت‌های وحشیانه‌ای را علیه فلسطینیان مرتکب می‌شود و حتی زنان و کودکان بی‌گناهی را که هیچ خطری برای نظامیان این رژیم ندارند، به راحتی هرچه تمام تر به گلوله بسته و شهید می‌کند. تنها طی یک ماه گذشته ۵ کودک فلسطینی در نوار غزه و در جریان تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به شهادت رسیده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید