شیخ احمد: AFC باید راه‌ حلی برای مشکل بازی‌های ایران و عربستان پیدا کند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۱۱
    کد خبر :272696

رئیس شورای المپیک آسیا تأکید کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به فکر یافتن راهی برای حل مشکل میان دو کشور ایران و عربستان باشد.

شیخ احمد فهد آل‌صباح، رئیس شورای المپیک آسیا (OCA) که اخیراً به ایران سفر کرده بود، با اشاره به برگزاری بازی‌های تیم‌های ایران و عربستانی در زمینی بی‌طرف، گفت: امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) راه‌حلی برای این موضوع پیدا کند. اگر AFC راه‌حلی پیدا نکند، مشکل بزرگتر از این خواهد شد. ورزش و سیاست باید از یکدیگر جدا باشند.

رئیس شورای المپیک آسیا که برای تبریک به رضا صالحی امیری بابت انتخابش به عنوان رئیس کمیته ملی االمپیک ایران به تهران سفر کرده بود، تصریح کرد: گفت‌وگوی خیلی خوبی با صالحی امیری در خصوص پیشرفت ورزش در ایران داشتیم. همچنین در خصوص میزبانی ایران از نشست اعضای هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا و تقویت آکادمی المپیک ملی ایران بحث کردیم.

به گزارش تسنیم، شیخ احمد خاطر نشان کرد: صالحی امیری بار دیگر خانواده ورزش ایران را گرد هم خواهد آورد. امیدوارم ایران کاروان بزرگی را هم به بازی‌های آسیایی 2018 بفرستد و برای ورزشکاران ایرانی در بازی‌های آسیایی پیش‌رو آرزوی موفقیت دارم. همین حالا هم اطمینان دارم که همه چیز دست به دست هم داده تا بار دیگر دوران طلایی در ورزش ایران شکل بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید