تقابل خونه به خونه و استقلال برای سهمیه آسیا و جام در خرمشهر

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۲۱
    کد خبر :272665

دیدار تیم های استقلال و خونه به خونه در حالی در چارچوب رقابت های جام حذفی روز پنچشنبه هفته جاری برگزار می شود که حاشیه های بسیاری درباره برگزاری این رقابت به گوش می رسید .

دیدار تیم های استقلال و خونه به خونه در حالی در چارچوب رقابت های جام حذفی روز پنچشنبه هفته جاری برگزار می شود که حاشیه های بسیاری درباره برگزاری این رقابت به گوش می رسید .

کناره گیری خونه به خونه بابل از فینال جام حذفی و اصرار استقلال به بازی در فینال از مواردی بود که پیش از برگزاری این بازی مطرح شد به هر ترتیب تیم فوتبال استقلال در رقابت های جام حذفی موفق شده بود مرحله به مرحله با پشت سر گذاشتن حریفان به فینال این رقابت ها برسد .

نگاهی به عملکرد استقلال تهران

استقلالی ها در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر گل گهر سیرجان به پیروزی 2 بر یک رسیدند و در مرحله بعدی حریف نساجی مازندارانشدند.آن ها در این بازی با نتیجه 2 – 1 پیروز شدند تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. شاگردان شفر در این مرحله به مصاف ایران جوان بوشهر رفتند و با 3 گل به برتری رسیدند تا جواز حضور در جمع 4 تیم را کسب کنند. آبی پوشان در این مرحله و در آبادان به مصاف صنعت نفت رفتند و در یک بازی نزدیک 2 – 1 پیروز شدند تا فینالیست شوندهمچنین وینفرد شفر نیز برنامه ریزی های لازم را برای موفقیت استقلال در دیدار فینال جام حذفی انجام داده است اما در این بازی نمی تواند از 4 بازیکن خود استفاده کند.

استقلالی ها در صورت برد مقابل خونه به خونه می توانند در رقابت های این فصل یک جام کسب کنند همچنین در صورت پیروزی آبی پوشان وعده شفر برای کسب یک جام در رقابت های امسال هم محقق می شود. استقلالی ها در رقابت های لیگ برتر نیز توانستند رده سوم را همانند تیم خونه به خونه در بازی های لیگ آزادگان کسب کند.

روزبه چشمی، مجید حسینی، فرشید باقری و مهدی قائدی که مدتی را به دلیل مصدومیت در اختیار شفر نبودند، هم اکنون به مرز آمادگی کامل رسیده اند و می توانند در فینال جام حذفی برای استقلال بازی کنند.

پیش بازی فینال جام حذفی/مصاف خونه به خونه ای ها و استقلالی ها برای سهمیه آسیا و جام در خرمشهر

تیم فوتبال استقلال برای فینال جام حذفی محسن کریمی و پادوانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و داریوش شجاعیان و میلاد زکی پور هم از حضور در این بازی محروم شده اند و نمی توانند برای تیمشان به میدان بروند.

استقلالی ها همچنین در بازی مقابل خونه به خونه قصد دارند با پیراهن هایی که منقش به عکس پادوانی است به میدان بروندتا به نوعی یاد مدافع مصدوم خود باشند.

استقلالی ها در حالی قرار است به مصاف خونه به خونه بروند که این نخستین بار است که یک تیم مازندرانی به فینال رقابت‌های جام حذفی صعود می‌کند.تیم فوتبال خونه به خونه بابل با شکست سه بر یک استقلال خوزستان در وقت های اضافه، به فینال جام حذفی صعود کرد و حریف استقلال تهران شد.

نگاهی به عملکرد خونه به خونه بابل

تیم فوتبال خونه به خونه در مرحله یک شانزدهم موفق شد تیم راه آهن را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا در مرحله یک هشتم نهایی حریفمشکی پوشان دیار خراسان شود . آن ها در این دیدار هم پیروز شدند تا به مرحله یک چهارم نهایی برسند. بابلی ها که توانسته بودند در مرحله یک هشتم نهایی یک تیم لیگ برتری را شکست دهند بار دیگر موفق به تکرار این موفقیت شدند و در مرحله یک چهارم نهایی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز را شکست دادند. آن ها در ادامه و در مرحله نیمه نهایی مقابل استقلال خوزستان قرار گرفتند و موفق شدند با شکست این تیم شگفتی آفرینی کنند و فینالیست شوند.

خونه به خونه روح الله باقری و مهدی خیری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. همچنین سجاد عاشوری، مهدی حنفی و حمید دیوسالارمصدومانی هستند که در بازی حساس مقابل استقلال غایب خواهند بود.پیش از این نیز محمد میری به دلیل استفاده از مواد ممنوعه از سوی کمیته ضد دوپینگ محروم شده و این بازی را از دست داده بود.

بدین ترتیب خونه به خونه با 6 غایب مهم در بازی فینال جام حذفی به میدان می رود. ضمن اینکه محمودی، سرپرست تیم بابلی هم از همراهی این تیم در بازی فینال محروم خواهد بود.

پیش بازی فینال جام حذفی/مصاف خونه به خونه ای ها و استقلالی ها برای سهمیه آسیا و جام در خرمشهر

در هر صورت در دیدار فینال جام حذفی شفر و اسکوچیچ کار سختی را در پیش دارند و هر 2 مربی از بازیکنان خواسته اند تا پیروز این دیدار باشند تا در نهایت جام را از آن خود کنند.

دیدار دو تیم استقلال و خونه به خونه بابل از فینال جام حذفی ‌یادواره آزادسازی خرمشهر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷ در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار ‌می شود.‌

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید