زیدان: لیگ قهرمانان در DNA رئال مادرید است/ بایرن بهتر از ما بازی کرد اما رویای ما بزرگتر بود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۲۵
    کد خبر :272644

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها می‌گوید این تیم‌ می‌داند چطور در لیگ قهرمانان بازی کند.

زین‌الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) با تساوی 2 بر 2 خانکی مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 3 راهی فینال این رقابت‌ها شدند، پس از این بازی گفت: لیگ قهرمانان در DNA رئال مادرید است. ما هرگز دست از تلاش نمی‌کشیم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم، درست همان کاری که بایرن مونیخ در این دیدار انجام داد.

وی افزود: این سومین حضور متوالی ما در فینال لیگ قهرمانان است، اما حقیقت این است که برای رسیدن به این مرحله به دردسر زیادی افتادیم. در پایان ما قوی بودیم و به خوبی از فشار موجود برآمدیم. وقتی جاه‌طلبی بایرن را شما می‌دیدید، ما هرگز تسلیم نشدیم چون به دنبال پیروزی بودیم. حتی با وجود اینکه بایرن بهتر از ما بازی کرد، رویای ما بزرگتر از آنها بود. ما در این دیدار مقابل تیم بزرگی بازی کردیم. یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن هم تیم‌های بزرگی بودند. خوشحالیم که با وجود اینکه به دردسر هم افتادیم، اما هر سه تیم را شکست دادیم.

سرمربی فرانسوی سفیدپوشان مادریدی همچنین در تمجید از مهاجم فرانسوی تیمش که با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند نقش بسیار مهمی در صعود کهکشانی‌ها به دیدار فینال داشت، گفت: بنزما شایسته گلزنی در این دیدار بود. او سخت کار کرد و هیچگاه در بازی‌ها کم نگذاشته است. بازی کریم همیشه در یک سطح بوده و همواره بازیکن مهمی برای رئال مادرید است. گلزنی در بازی امشب هم برای بنزما مهم بود.

به گزارش تسنیم، رئال مادرید در دیدار فینال لیگ قهرمانان که در تاریخ 26 مِی (5 خرداد) در ورزشگاه الیمپیسکی شهر کیف برگزار خواهد شد به مصاف برنده دیدار امشب (چهارشنبه) رم – لیورپول خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید