بیمه سلامت جزو سازمان هایی است که کمترین شکایت مالی را دارد

    کد خبر :272227

مدیرکل دفتر بازرسی و شکایات سازمان بیمه سلامت، گفت: این سازمان جزو سازمان هایی است که کمترین شکایت مالی را دارد.

دکتر نوروزیان مدیر کل بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت در مراسم تجلیل از پاکدستان بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی، افزود: سازمان بیمه سلامت نزدیک به ۴۵۰۰ نفر کارمند دارد که به بیش از ۴۰ میلیون ایرانی خدمات ارائه می دهند.

وی با توجه به محدودیت نیروی انسانی سازمان، تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت ایران جزو سازمان هایی است که کمترین شکایت از آن در زمینه مالی صورت گرفته است که نشان دهنده سلامت اداری این سازمان است.

مدیرکل بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت، همچنین اضافه کرد: سازمان بیمه سلامت ایران جزو سازمان های سالم کشور است که کمترین سوء جریان در آن وجود دارد در حالی که بیشترین و سنگین ترین گردش مالی در آن جریان دارد.

نوروزیان یادآور شد: سلامت نفس همکاران در سازمان بیمه سلامت فوق العاده بالاست، ما افتخار می کنیم که در سازمان بیمه سلامت کار می کنیم و اینها همکاران ما هستند.

وی گفت: با توجه به گزارش بازرسان ما در اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی یکی از مراجعین به یکی از همکاران ما پیشنهاد رشوه داده و ایشان قبول نکرده است و علت حضور من هم در اینجا تجلیل و تقدیر از این بزرگواران است تا ضمن فرهنگ سازی، برای سایر سازمان ها در استان هم الگو شود. اگر کار خوب و سالمی انجام بشود، حتما مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

به گزارش مهر، در این مراسم از بهرام نظری و سید جلیل مرادی با حضور اعضای شورای اداری، اعضا کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و همچنین دکتر فتح زاده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه و دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از مردم استان آذربایجان شرقی توسط دکتر نوروزیان تجلیل و تقدیر شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید