شهردار منطقه 7 عنوان کرد

ناوگان حمل و نقل عمومی آماده انتقال شهروندان به نمایشگاه بین المللی کتاب

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۴۴
    کد خبر :272224

شهردار منطقه 7 از آماده سازی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی و تمهیدات ویژه برای جابه جایی شهروندان به سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد.

به گزارش ایسنا، سمیه حاجوی با اشاره به اینکه خطوط 1 و 3 مترو آماده انتقال مشتاقان مطالعه به نمایشگاه بین المللی کتاب است، افزود: درب شماره 15 مصلی امام خمینی (ره) محل پایانه تاکسی در نظر گرفته شده تا شهروندان بتوانند هر چه راحتر به سیستم حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می توانند در میزان ترافیک ایجاد شده در این روزها نقش بسزایی داشته باشند، از شهروندان خواست تا به منظور رفاه حال ساکنین محدوده مصلی از آوردن خودروهای شخصی خودداری کنند.

شهردار منطقه 7 در ادامه با اشاره به برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های سرگرمی این منطقه در نمایشگاه بین المللی کتاب، خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه نقاشی، سرگرمی، خلاقیت و مسابقه، اجرا و آموزش بازی‌های سنتی و بومی، ارائه مشاوره حضوری والدین و برگزاری نمایشگاه محصولات آموزشی تنها بخشی از اقدامات این منطقه در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب خواهد بود.

وی تاکید کرد: نظافت محوطه داخلی مصلی و جمع‌آوری نخاله و ضایعات به صورت روزانه از جمله دیگر اقدامات این منطقه در مصلی امام خمینی (ره) است.

حاجوی با اعلام این‌ مطلب که خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک در محل نمایشگاه مستقر خواهند شد، عنوان کرد: نیروهای خدمات شهری منطقه برای نظافت مجموعه، در بخش‌های مختلف نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گفته وی، شستشوی جایگاه ویژه مهمان‌های خارجی، معابر، المان‌ها و نرده‌های ترافیکی ، رنگ‌آمیزی و شستشوی المانها و جداول، لایروبی کانالها و مسیلها، تخلیه مخازن، حفر چاه به منظور جمع آوری آب‌های سطحی و رسیدگی به فضای سبز از دیگر فعالیت‌هایی است که شهرداری منطقه در جهت آماده سازی مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب در دستور کار قرار داده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، شهردار منطقه 7 در پایان یادآور شد: بهسازی و مرمت تابلوهای معابر اطراف مصلی امام خمینی (ره)، لکه گیری آسفالت و خط کشی معابر اصلی نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که توسط این منطقه اجرا شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید