معرفی نسل جدید لکسوس ES

  • خودرو
  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۵۲
    کد خبر :272192

در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ بسیاری از شرکت های خودروسازی حضور دارند که از جدیدترین محصولات خود رونمایی می کنند. لکسوس نیز هفتمین نسل از ES را در این نمایشگاه معرفی کرده است. خودرویی که به صورت بنزینی و هیبرید برای سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. اولین نسل از لکسوس ES در سال ۱۹۸۹ تولید شد و حالا نسل هفتم آن به زودی وارد خط تولید خواهد شد.

طراحی نسل هفتم لکسوس ES شباهت قابل توجهی با نسل جدید لکسوس LS دارد. شرکت لکسوس برای بالابردن قابلیت های دینامیکی و عملکرد بهتر ES از پلتفرم جدید GA-K استفاده کرده است. یکی از مدل هایی که شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود، ES350 با پیشرانه ۶ سیلندر خورجینی ۳.۵ لیتری و جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک است. این پیشرانه قادر به تولید ۳۰۲ اسب بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور است که در مقایسه با نسل قبلی خود قوی تر شده است.

ES250 به عنوان دومین مدل شناخته می شود که با پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری و جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. ضمن آنکه مدل هیبریدی با نام ES300h هم در لیست خریداران قرار دارد. البته تمامی مدل های تولیدی لکسوس ES جدید از سیستم صوتی حرفه ای مارک لوینسون با ۱۷ بلندگو بهرمند هستند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید