نوذرپور:

نسبت به تعهداتمان به مردم و رسانه‌ها پاسخگو باشیم/رسانه تخصصی برای مدیریت شهری لازم است

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵
    کد خبر :272022

شهردار منطقه۲۲ گفت : باید اقدامات اجرایی و تصمیمات مدیریت شهری را با رسانه ها در میان بگذاریم تا از این طریق به تعهداتمان به مردم و رسانه ها پاسخگو باشیم.

به گزارش ایسنا، دکتر علی نوذرپور طی بازدیدی از همشهری محله با بیان اینکه داشتن یک روزنامه تخصصی برای مدیریت شهری لازم است اظهار داشت: در جهان امروز وسایل ارتباط جمعی، روزنامه، رادیو و تلویزیون ،تغییرات مهمی را درسیاست، تعلیم و تربیت، بازاریابی، اخبار، فرهنگ توده، زندگی اجتماعی و خانوادگی ایجاد کرده است. امروزه استفاده از انواع رسانه ،جزء انکار ناپذیــری ازفعالیــــت های روزانه افراد است و به عنــوان منبــعی از اخبـــار باور کردنی، اطلاعات و تعلیــمات مهـــم، آگاهی های دقیق اجتماعی و برخی سرگرمی های لذت بخش پذیرفته شده است.

نوذرپور یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری منطقه۲۲ را موضوع پسماند دانست و گفت: با توجه به اینکه اقدامات خاصی در مدت تصدی‌ام اتفاق افتاده، اما راه زیادی تا تکمیل این موضوع و افق نهایی موضوع پسماند داریم .

شهردار منطقه۲۲ یکی دیگر از موضوعات منطقه را که باید در مقیاس شهر حل و فصل بشود موضوع ایمنی دانست و گفت: سوانح طبیعی و سوانح انسانی ساز به مانند “پلاسکو” همیشه تهدیدی برای شهر به حساب می روند که ما در منطقه با ایجاد پارک ایمنی آموزشهای بین المللی مدیریت بحران را برای شهروندان منطقه آغاز کرده‌ایم.

نوذرپور در پایان اعلام کرد: ما بر این باوریم که ستاد مدیریت بحران منطقه و نواحی باید به صورت مستمر به این آموزشها بپردازند و اول باید ازخودمان، همکاران و خانواده‌ شروع کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، همچنین شهردار منطقه ۲۲ از بخشهای مختلف همشهری محله بازدید کرد و با روند فعالیت های این رسانه آشنا شد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید