جزییات آزار جنسی زنان در پوشش پزشک

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۳۱
    کد خبر :271954

مردی در پوشش دکتر پوست و زیبایی و با سوءاستفاده از هویت یک پزشک عمومی، اقدام به آزار و اذیت زنان می‌کرد.

روزنامه شرق: زنی جوان روز پنج اردیبهشت با مراجعه به دادگاه کیفری یک استان تهران عنوان کرد در مطب پزشکی واقع در تهرانپارس، پس از بیهوشی کامل مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. با تأیید شکایت مطرح‌شده از سوی پزشکی قانونی، پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت جنسی در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک تهران تشکیل و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و تحقیقات برای دستگیری متهم پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. زن جوان پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «برای ترمیم پوست و ریزش مو، دو جلسه به مطب دکتر «منصور. ق» واقع در تهرانپارس- خیابان وفادار شرقی مراجعه کردم.

پس از انجام مشاوره مقرر شد برای ازبین‌بردن لک روی پوست نیز جلساتی را به آنجا مراجعه کنم. روز دوم اردیبهشت به مطب رفتم و بنا بر تجویز پزشک برای ایجاد بی‌حسی موضعی اقدام به خرید دارو و سرم از داروخانه نزدیک مطب کردم. با وجود تأکیدی که بر بی‌حسی موضعی داشتم اما پس از تزریق دارو کاملا از هوش رفتم و در آن مدت متوجه هیچ چیزی نشدم. پس از به‌هوش‌آمدن نسبی و در تماس تلفنی با یکی از بستگان، با کمک او از مطب خارج شدم و به منزل فامیل خود رفتم. پس از بهبودی نسبی و در مراجعه به پزشک ویژه زنان متوجه شدم در چندساعتی که در مطب زیبایی بودم، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌ام و متأسفانه پزشکی قانونی نیز این موضوع را تأیید کرده است».

کارآگاهان روز شنبه هفته جاری برای دستگیری متهم به مطب او در منطقه تهرانپارس رفتند و موفق به دستگیری دکتر قلابی با نام واقعی سعید. س (40ساله) شدند. این فرد خودش را به نام دکتر منصور. ق معرفی کرد و در زمان دستگیری مشغول انجام ویزیت بیمار بود. در همان تحقیقات اولیه مشخص شد متهم تا کلاس سوم راهنمایی درس خوانده و با معرفی خود به‌عنوان پزشک اقدام به ویزیت، معاینه و حتی عمل‌های تخصصی پوست کرده است.

این در حالی است که در بررسی سوابق دکتر منصور. ق مشخص شد این مرد 78ساله دارای مدارک پزشکی عمومی است و متهم از حدود دو ماه پیش در مطب او مشغول به کار شده و دکتر منصور. ق به دلیل کهولت سن فقط گاهی به مطب سر می‌زده و همین موضوع باعث شده تا متهم بیشتر اقدامات پزشکی و مشاوره‌ها را خودش انجام دهد. سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «متهم پرونده با قرار بازداشت موقت برای تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر شکات احتمالی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است و از شکات دعوت می‌شود برای طرح و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید