شهردار منطقه 4 خبر داد

ارائه خدمات ویژه به کارتن خواب‌ها در شب های بارانی اردیبهشت

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۳۸
    کد خبر :271782

شهردار منطقه 4 گفت: با توجه به بارش های بهاری و برودت نسبی هوا در اردیبهشت ماه،گشت زنی و کمک رسانی ویژه به آسیب دیدگان وکارتن خواب‌های سطح منطقه آغاز شد.

به گزارش ایسنا،سید علیرضا حسینی با بیان این مطلب گفت: در راستای ارتقاء سطح امنیت و آرامش فکری شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی ، طرح جمع آوری آسیب دیدگان و کارتن خواب‌ها در روزها و شب‌های بارانی در سطح محلات ۲۰ گانه در دستور قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه فضای تجمع این افراد در نقاط بی دفاع شهری است، افزود: به منظور جلوگیری از تجمع این افراد در حاشیه بزرگراه ها ، زیر پل ها ، بوستان‌های بزرگ و نقاط بی دفاع شهری و ….. تیم های ویژه گشت زنی نسبت به جمع آوری افراد آسیب دیده و بی خانمان با همکاری مراکز درمانی اقدام خواهند کرد.

شهردار منطقه 4 افزود: از شهروندان خواهش می‌شود درصورت مشاهده و حضور این افراد، با شماره ١٣٧ تماس بگیرند تا در کمترین زمان مراتب انتقال این افراد به سامانسراها و مراکز درمانی صورت گیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران ، وی در ادامه با اشاره به برنامه های مرکز خدمات اجتماعی منطقه در سال‌جاری گفت: کارگاه‌های آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی با موضوع پیشگیری از اعتیاد در مرکز خدمات اجتماعی منطقه چهار برگزار می شود. همچنین این کارگاه ها به صورت دوره‌ای و به منظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درباره ترک اعتیاد و سالم زیستن بعد از مراحل بهبود از اعتیاد برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید