تأکید استاندار تهران بر لزوم اصلاح ساختار فرمانداری

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۵۲
    کد خبر :271699

استاندار تهران از ساختمان نامناسب و ساختار نامناسب فرمانداری تهران گلایه کرد و با بیان اینکه فرمانداری امکانات لازم را ندارد در حالی که فرماندار یک شهر 8میلیونی است، گفت: مسئولان شهرداری تهران و وزارت راه وشهر سازی درخواست می کنیم فکری برای فرماندرای کنند.

به گزارش ایسنا، محمد حسین مقیمی در جلسه مشترک شورای برنامه ریزیی و توسعه استان تهران از نمایندگان شهرداری و وزارت راه وشهرسازی درخواست کرد برای ساختمان فرمانداری تهران فکری بکنند و گفت: فرماندار تهران اتاق درستی ندارد وحتی درحدی که اتاقی برای نشست و جلسه داشته باشد هم ندارد.

وی با بیان اینکه فرمانداری امکانات لازم را ندارد در حالی که فرماندار یک شهر 8میلیونی است، ادامه داد: مسئولان شهرداری تهران و وزارت راه وشهر سازی درخواست می کنیم فکری برای فرماندرای کنند.

مقیمی با بیان اینکه ساختار فرمانداری تهران نیز باید اصلاح شود گفت: ساختار فرمانداری تهران با 8 میلیون جمعیت تفاوتی با فرمانداری شهری با 2000 نفر جمعیت ندارد ولازم است سازمان امور استخدامی کشور تمام تلاش خود را به کار گیرد و ما نیز در این زمینه و برای حل این دو مشکل تلاش می کنیم.

همچنین فرهادی فرماندار تهران نیز با بیان اینکه فرمانداری تهران شرح وظایف زیادی دارد، افزود: جای سوال است با همه وظایف چند نفر نیرو داریم؟

وی با بیان اینکه سه تشکیلات آموزش و پرورش، ناجا و شهرداری تهران در تقسیمات تهران مستقل عمل می‌کنند و از امکانات خوبی برخوردارند گفت:‌ امیدواریم به ما برای پشت سر گذاشت این مشکلات، کمک کنند.

فرهادی بر لزوم اصلاح جاده امام زاده داوود به تهران از مسیر فرحزاد تأکید کرد و ادامه داد: همچنین راه‌آهن تهران- پردیس که 8.5 کیلومتر طول دارد باید توسط وزارت راه تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه باید راه آهن تهران -جنوب نیز مانند راه‌آهن تهران -تبریز به زیر زمین برود گفت: لازم است هرچه سریع‌تر شهرداری و وزارت راه مشکلات را حل کنند تا مردم رضایت کامل داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید