۲۲ اردیبهشت؛ برگزاری آخرین مرحله انتخابی تیم ملی دوومیدانی معلولان

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۳۷
    کد خبر :271452

مرحله پایانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی پارا دوومیدانی برای شرکت در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا از ۲۲ اردیبهشت در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، بهمن رضایی فرعی رئیس انجمن پارا دوومیدانی با اعلام این خبر گفت: مرحله پایانی انتخابی تیم ملی پارا دو و میدانی با حضور 250 ورزشکار مرد و 150 ورزشکار زن به مدت سه روز در تهران برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات آقایان از صبح 22 اردیبهشت ماه آغاز و تا عصر 23 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. رقابت های بانوان نیز از عصر 23 اردیبهشت ماه آغاز و تا 24 اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

رضایی در خصوص انتخاب ورزشکاران برتر اظهار داشت: این رقابت ها آخرین رکوردگیری برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا است و نفراتی که رکوردهای‌شان در حد مدال طلای بازی های پارا آسیایی باشد، انتخاب می شوند.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی ادامه داد: این مسابقات در همه دوهای سرعت و نیمه استقامت، پرتاب های نیزه، وزنه، دیسک و کلاپ ایستاده و نشسته و پرش طول انجام خواهد شد. بعد از این مسابقات اردوهای آمادگی تیم ملی به صورت غیر متمرکز در شهرستان ها و تحت نظر مربیان تیم ملی برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید