فرشته کریمی در فهرست ۵ ستاره احتمالی فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۳۹
    کد خبر :271408

کنفدراسیون فوتبال آسیا نام یک ایرانی را در فهرست ستاره‌های احتمالی رقابت‌های قهرمانی فوتسال زنان قاره کهن قرار داده است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی 5 ستاره احتمالی رقابت‌های قهرمانی فوتسال زنان در سال 2018 پرداخته که فرشته کریمی یکی از آنها است.

AFC‌ برای معرفی فرشته کریمی نوشته است: کریمی، ستاره و ارزشمندترین بازیکن رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا در سال 2015 به دنبال آن است که ایران را به دومین قهرمانی متوالی‌اش برساند و همان نمایش‌های خیره کننده‌ای که سه سال پیش در مالزی ارائه کرد را بار دیگر ارائه کند.

این ستاره متولد تهران در مسابقات داخل سالن آسیا در سال 2017، 6 گل زد که شامل گل برتری تیمش در فینال بود و به این ترتیب در رسیدن ایران به مدال برنز این رقابت‌ها سهم بسزایی داشت.

به گزارش تسنیم، اکنون رقابت‌های قهرمانی فوتسال زنان آسیا در تایلند، فرصت خوبی در اختیار این کریمی 29 ساله – بازیکنی که مدت‌هاست به عنوان یکی از بهترین‌ها قاره کهن شناخته می‌شود – قرار می‌دهد تا شهرت و اعتبار خود را از سطح بالای فعلی هم بالاتر ببرد و گلزنی‌ در تساوی 2-2 هفته گذشته تیم ملی ایران مقابل اوکراین هم قطعاً اعتماد به نفس او را برای تحقق این هدف افزایش داده است.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مرحله نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌های ازبکستان و ترکمنستان همگروه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید