جشنواره بزرگ بهار شگفت‌انگیز دیجی‌کالا آغاز شد

    کد خبر :271191

تخفیف‌های هیجان‌انگیز
در این جشنواره‌ی سه روزه بر روی بیش از پانصد کالا از گروه‌های مختلف، تخفیف‌های باورنکردنی تا هفتاد درصد قیمت کالا اعمال می‌شود. این‌ تخفیف‌ها با بخش ویژه‌ی جشنواره‌ی بهار شگفت‌انگیز امسال که هشت بهشت نام گرفته‌ است جذاب‌تر می‌شوند. در طول جشنواره از ساعت ۲۴ هر شب تا ۹ صبح روز بعد ۳۰ کالا و از ۹ صبح تا ۱۲ شب هر سه ساعت ۲۰ پیشنهاد شگفت‌انگیز جدید برای فروش ارائه می‌شوند. این پیشنهاد‌های شگفت‌انگیز گروه‌های کالایی مختلفی را شامل می‌شوند.
هشت بهشت
بخش جذاب جشنواره‌ی بهار شگفت‌انگیز امسال «هشت بهشت» نام دارد. در هشت بهشت برای هشت گروه کالایی کدهای تخفیف متنوعی در نظر گرفته شده که کاربران دیجی‌کالا می‌توانند با توجه به گروه مورد علاقه‌ی خود از بین این کدها انتخاب و کالای مورد علاقه‌ی خود را با تخفیف‌های هیجان‌انگیز خریداری کنند. برای هر گروه کد تخفیف جداگانه‌ای ارائه شده که تخفیف‌های جشنواره‌ی بهار شگفت‌انگیز را جذاب‌تر می‌کند.
گروه‌‌های کالایی متنوع
جشنواره‌ی بهار شگفت‌انگیز امسال بهترین زمان برای خرید‌های هیجان‌انگیز از گروه‌های کالایی مختلف دیجی‌کالا است. اگر اهل سفر هستید و می‌خواهید برای سفر در تعطیلات پیش‌ رو وسایلتان را کامل کنید یا برای معلم‌تان هدیه‌ای بخرید، بهار شگفت‌انگیز دیجی‌کالا بهترین موقعیت ممکن است. فرقی نمی‌کند که قصد به‌روز کردن وسایل خانه را داشته باشید یا به فکر اضافه کردن یک بازی به کلکسیون بازی‌های ویدیویی‌تان باشید، کافیست تخفیف‌های هیجان‌انگیز جشنواره‌ی بهار شگفت‌انگیز ۹۷ را دنبال کنید. جشنواره‌ی بهار شگفت‌انگیز امسال فرصتی مناسب برای خرید کالاهای محبوب شماست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید