برنامه «رنگین کمان» میزبان 2 هزار کودک ایرانی، یمنی و سوری

    کد خبر :270972

جشن بزرگ نیمه شعبان با عنوان «کودکان منتظر» همزمان با شب ولادت حضرت مهدی(عج)، با حضور عروسک‌های رنگین‌کمان در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

رضا دوستعلی رئیس فرهنگسرای خاوران درباره برگزاری جشن کودکان منتظر به مناسبت روز نیمه شعبان گفت: به‌ مناسبت فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج)، مراسم جشن بزرگی روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور دو هزار کودک ایرانی، یمنی و سوریه ای و همچنین همراهی کودکان شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

دوستعلی با بیان اینکه در این مراسم دوهزار کودک، طولانی‌ ترین نقاشی کشور را با موضوع ولادت امام زمان به تصویر می کشند، گفت:برنامه طولانی ترین نقاشی کشور با موضوع نیمه شعبان با محوریت برقراری صلح و عدالت فراگیر، ترتیب داده شده است تا این کودکان علاوه بر حضور در یک برنامه فرهنگی بتوانند با کمک یکدیگر رکورد جدیدی را در نقاشی کودکان به ثبت برسانند.

وی افزود: در این جشن بزرگ که با مشارکت شبکه 5سیما برگزار می شود، برنامه رنگین کمان در قالب سرودهای شاد و نمایش‌های جذاب به اجرای زنده می پردازد.

دوستعلی با اشاره به حضور خانواده شهدای حریم ولایت در این مراسم خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم انسان‌های ولایتمدار و شجاعی بودند که قهرمانانه جنگیدند و سبب سربلندی ایران شدند، فرزندان و خانواده‌های این شهدا نیز با صبوری و متانت غم دوری آن ها را تحمل می ‌کنند تا در این سربلند و عزت سهیم باشند.

وی افزود: حضور کودکان شهدای مدافع حرم در این برنامه به‌ منظور تجلیل از این غنچه های مقاومت تدارک دیده شده است، که در آن از کودکان معصوم و مقاوم شهدای حریم حضرت زینب(س) یاد کرده و از آن ها تقدیر می‌ شود.

قرائت قرآن، سخنرانی، گروه های هنری کودک و نوجوان، سرود، اجرای مسابقه و پذیرایی از دیگر بخش های جشن «کودکان منتظر» است.

این ویژه برنامه روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه از ساعت 9تا11 در سالن روباز فرهنگسرای خاوران میزبان شهروندان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید