آقای سید حسن! بیت امام را هزینه رئیس معزول دانشگاه آزاد نکنید

    کد خبر :27096

چندی پیش با مصوبه هئیت امنای دانشگاه آزاد و برابر با مفاد تصریح شده در اساسنامه این دانشگاه، حمید میرزاده از ریاست برکنار و نوریان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار تسنیم، چندی پیش با مصوبه هئیت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و برابر با مفاد تصریح شده در اساسنامه این دانشگاه، حمید میرزاده از ریاست دانشگاه آزاد برکنار و علی محمدنوریان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد منصوب شد.

و اما امروز سید حسن مصطفوی (خمینی) طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور بدون توجه به اساسنامه دانشگاه آزاد مدعی شده که برکناری میرزاده غیرقانونی بوده؛ او همچین از رئیس جمهور خواسته به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ورود کند.

اعتراض سید سید حسن خمینی به برکناری میرزاده در حالی است که این اقدام قانونی و با نظر اعضای هیئت امنای این دانشگاه انجام شده است؛ ورود سید حسن خمینی به بحث برکناری رئیس دانشگاه آزاد در حالی است که علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس این دانشگاه ضمن قانونی دانستن برکناری میرزاده، به مفاسد گسترده وی در زمان ریاست دانشگاه اشاره کرده و گفته است: “این فسادهای مالی از زمان حیات مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح شده بود. آقای علی‌محمد نوریان که دبیرکل هیئت مؤسس هستند و از سوی مرحوم هاشمی‌رفسنجانی به سمت بازرسی منصوب شده بودند این موارد را مطرح کرده بودند، و بنا به شهادت برخی از اعضای هیئت مؤسس و امنا ( که در صورت لزوم اسامی آنها را خواهم گفت) قرار بود آقای میرزاده عزل شود.

اگر لازم شد نام بعضی از مدعیان امروز را که خبر تصمیم مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی مبنی بر عزل میرزاده را حضوراً به اینجانب گفتند خواهم گفت. وقتی آیت‌الله هاشمی‌ گزارش این مفسده‌ها را شنیده گفته بود که برخورد با فرد مورد نظر پس از انتخابات صورت گیرد”.

ولایتی درباره مفاسد فرزندان میرزداده در دانشگاه آزاد نیز گفته است: از جمله رئیس دانشگاه اسلام‌شهر شرحی نوشت و همچنین حضوراً برای اینجانب بیان کرد. او گفت که هیئت تصمیم‌گیر در دانشگاه آزاد به وی ابلاغ کرده‌اند که زمینی را به‌مبلغ بیش از 50 میلیارد تومان برای پارکینگ دانشگاه از یک خانواده خاص و مقیم خارج کشور خریداری نماید. او با آنها وارد معامله می‌شود و پس از چانه‌زنی بسیار این مبلغ را به 36 میلیارد تومان کاهش می‌دهد، در این میان از سوی وکیل آن خانواده به او پیشنهاد می‌شود که 10 درصد معامله را به‌عنوان رشوه بگیرد و به همان مبلغ بیش از 50 میلیارد رضایت بدهد، که وی زیر بار نمی‌رود و معامله را لغو می‌کند.حال بگذریم از اینکه؛ دانشگاه آزاد اسلام‌شهر آیا به چنین زمینی در این مقیاس و با این قیمت آن هم برای پارکینگ نیاز دارد یا نه؟!

و حالا سید حسن خمینی بدون اشاره به مفاسد گسترده اشاره شده توسط ولایتی و نص صریح اساسنامه دانشگاه آزاد، خواستار ورود رئیس جمهور در دفاع از حمید میرزاده شده است؛ باید از سید حسن خمینی پرسید که چرا بیت حضرت امام(ره) را که همواره بر مبارزه با مفسدان اقتصادی تاکید جدی داشته را منافع جناحی و سیاسی برخی گروه‌ها می‌کند؟

برخی کارشناسنان برجسته دانشگاهی و اساتید دانشگاهی در نامه‌های مختلف به علی اکبر ولایتی خواستار تغییر رئیس دانشگاه آزاد شده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید