اعلام آمادگی «تهران ۲۰» برای حضور کاندیداهای شهرداری تهران

    کد خبر :270911

تهیه‌کننده «تهران ۲۰» اعلام کرد که برای حضور کاندیداها در این برنامه آمادگی دارند؛ رییس شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر در بخشی از سخنانش از صداوسیما درخواست کرد که به نامزدهای شهرداری تهران فرصتی دهد تا نظرات خود را برای شهروندان تهرانی ارائه کنند.

تهیه‌کننده برنامه «تهران ۲۰» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به درخواست محسن هاشمی از صداوسیما اظهار کرد: ما به عنوان رسانه ملی برای حضور نامزدهای شهرداری تهران در برنامه «تهران ۲۰» آمادگی کامل را داریم و خودمان در برنامه پیگیر این اتفاق بودیم. اما به نظرم کاندیداهای شهرداری تهران در حال تدوین برنامه هستند و این اتفاق هنوز برای آن‌ها نمود بیرونی ندارد؛ برای مثال آقای حجتی روز گذشته به عنوان گزینه شهردار در شورای شهر حضور پیدا کردند؛ بنابراین هنوز برنامه‌ای برای شهرداری ندارند.

محمد حسین رضوی در پایان با بیان اینکه حضور کاندیداهای شهرداری در برنامه «تهران ۲۰» اتفاق بسیار خوبی است، گفت: ما قطعا از حضور کاندیداهای شهرداری استقبال می‌کنیم و اگر آمادگی داشته باشند ما در خدمت هستیم که هفت گزینه شهرداری به برنامه بیایند. در واقع آن‌ها باید تقاضای حضور دهند و ما مشکلی با این کار نداریم و جزو محورهای برنامه ماست.

شورای شهر تهران روز سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه)، محمد علی افشانی، سمیع‌الله حسینی مکارم، محمد ابراهیم انصاری لاری، محمود حجتی، سید محمود حسینی، حجت‌الله میرزایی و پیروز حناچی را به عنوان گزینه‌های شهرداری تهران انتخاب کرد.

در این راستا محسن هاشمی ـ رییس شورای شهر تهران ـ از صداوسیما درخواست کرده است که به کاندیداهای شهرداری تهران فرصتی دهد تا نظرات خود را برای شهروندان تهرانی ارائه کنند.

«تهران ۲۰» در هر برنامه یکی از موضوعات اجتماعی و شهروندی مرتبط با زندگی مردم در کلانشهرها و تهران را از زوایای مختلف در بخش‌های مختلف این برنامه مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. این برنامه روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید