سری جدید “زی زی گولو” ساخته می شود؟

    کد خبر :270847

بازیگر قصه های تا به تا گفت: اطلاعی از ساخت این مجموعه ندارم اما در سال های گذشته صحبت هایی جدی مبنی بر ساخت قسمت دوم قصه های تا به تا شد اما به نتیجه نرسید و در حال حاضر اطلاعی از تولید قسمت دوم ندارم.

رضا فیاضی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت های خود گفت: به کتاب فروشی مشغول هستم و در کنار این شغل به تدریس بازیگری می پردازم. از عرصه بازیگری نسبت به گذشته فاصله گرفته ام و کمتر کار می کنم.

وی درهمین راستا افزود: ترجیحم این است که درباره وضعیت خود مصاحبه نکنم و به فعالیت های کنونی ام ادامه دهم.

این بازیگر درباره قسمت دوم “قصه های تا به تا” اظهار کرد: در سال های گذشته صحبت هایی جدی مبنی بر ساخت قسمت دوم قصه های تا به تا شد اما به نتیجه نرسید و در حال حاضر اطلاعی از تولید قسمت دوم ندارم.

بازیگر نقش آقا جمالی در “قصه های تا به تا” درباره بده بستان ها در روند تولیدات اظهار کرد: برای بازی از مردم پول می گیرند و به آنها نقش می دهند، بازیگر را با شراکت در اثر و دریافت پول در فیلم به بازی گرفته و استفاده می کنند و از این طریق به سود و پول کافی می رسند. در چنین شرایطی به هنرمندان با تجربه و پا به سن گذاشته چون من نیازی ندارند آن هم زمانی که دردسری نداشته و به راحتی به درآمد می رسند.

وی خاطرنشان کرد: باز جای شکر دارد که من در مقایسه با هنرمندان پیشکسوت که کمتر فعالیت کردند یا اصلا حضور نداشتند بیشتر در فیلم و سریال کار کردم و سعی کردم نقش هایی بازی کنم که مخاطبان دوست داشته باشند چون کار خوب را می بینند.

گفتنی است؛ قصّه‌های تابه‌تا که در میان مخاطبان با نام شخصیت اصلی آن زی‌زی گولو شناخته می‌شود به کارگردانی مرضیه برومند نخستین بار از شبکه دو سیما در سال ۱۳۷۳ در ۳۰ قسمت، صبح‌های جمعه پخش شد. مخاطب این سریال را عمدتاً رده سنی کودک و نوجوان تشکیل می‌داد.

شخصیت محوری سریال عروسکی است به نام زی‌زی گولو آسی پاسی دراکولا تابه‌تا که از سیاره ناشناخته‌ای به زمین آمده و مهمترین توانایی او این است که با خواندن ورد “زی‌زی گولو آسی پاسی دراکوتاه تابه‌تا”، کارهای خارق‌العاده انجام می‌دهد. این سریال در میان کودکان و نوجوانان ایران و حتی رده سنی بزرگسال شهرت و محبوبیت زیادی پیدا کرد به گونه‌ای که واژه زی‌زی گولو به فرهنگ گفتاری مردم نیز راه یافت.

در قصه های تا به تا بازیگرانی چون رضا فیاضی، مریم سعادت، امیر حسین صدیق، لیلی رشیدی، رضا بابک، محمود بصیری، مانی نوری و آزاده پورمختار عروسک گردان زی زی گولو به ایفای نقش پرداختند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید